خبرنگاران هفت نانوایی در قوچان پلمب شد

به گزارش مجله اندیشه، مشهد- خبرنگاران- فرماندار قوچان گفت: با توجه به مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا هفت نانوایی در این شهرستان که موارد بهداشتی را رعایت نکرده بودند پلمب شد.

خبرنگاران هفت نانوایی در قوچان پلمب شد

هادی رجایی نیا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: رعایت موارد بهداشتی در نانوایی ها یکی از الزامات شهرستان بوده و از چند روز گذشته تمامی معابر اصلی و فرعی قوچان با تجهیزات شهرداری ، جهاد کشاورزی و چند تن از کشاورزان دغدغه مند ضدعفونی شده و از دیروز نیز ضدعفونی ادارات در دست اقدام است.

وی ادامه داد: 120 روستا نیز تا به امروز مواد ضدعفونی برای گندزدایی و شست و شوی مساجد و معابر روستا توسط دهیاران و خانه های بهداشت دریافت نموده اند.

وی گفت: همکاری و همراهی مردم در مقابله با ویروس کرونا مهم است که بهترین شیوه پیشگیری از این بیماری ماندن در خانه می باشد.

رجایی نیا اضافه کرد: تمامی مجالس، مراسم و برنامه هایی که جنبه عمومی داشته باشد در این شهرستان لغو شده و از مردم خواهشمندیم سال جاری رفت وآمدهای نوروزی را کاهش دهند.

وی با اشاره به استقرار 2 گروه در ورودی های این شهر از جهت مشهد و خراسان شمالی برای تب سنجی و افزایش حساسیت و دغدغه مند کردن مردم ادامه داد: هیچ گونه خدمات رسانی نوروزی درزمینه تردد، اسکان و پذیرایی به مسافرین ارائه نمی گردد و ستاد نوروزی سال جاری در خدمت ستاد پیگیری و مقابله با کرونا خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 870

به "خبرنگاران هفت نانوایی در قوچان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفت نانوایی در قوچان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید