3 هزار خانوار روستایی اردبیل از نعمت گاز بهره مند می شوند

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، فیروز خدایی عصر سه شنبه در بازدید از عملیات گازرسانی در روستاهای استان اردبیل با اعلام این خبر توضیح داد: همزمان با چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 90 روستای اردبیل از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

3 هزار خانوار روستایی اردبیل از نعمت گاز بهره مند می شوند

وی از توسعه روز افزون شبکه توزیع گاز اردبیل اطلاع داد و اضافه نمود: در ایام پیش رو روستاهایی از شهرستان های اردبیل، خلخال، کوثر، گرمی، پارس آباد، نیر، مشگین شهر و بیله سوار از گاز طبیعی برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل یادآور شد: به منظور حمایت از بخش فراوری و اشتغال آفرینی شرکت گاز استان اردبیل حمایت های خود را برای برخورداری از زیرساخت های لازم تداوم بخشیده و شرایط مورد احتیاج را با بهره گیری از ابزار و ظرفیت های قانونی خود مهیا خواهد نمود.

خدایی افزود: در این راستا دو پروژه گازرسانی در محورهای صنعتی استان در دستور کار قرار گرفته شده تا با اعتبار 332 میلیارد ریالی و شبکه گذاری بیش از 400 کیلومتر زیرساخت مورد نظر فراهم گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل توضیح داد: به منظور افزایش خدمات شرکت گاز و جلب رضایت اقشار مختلف مردم شرکت گاز برنامه ریزی های منسجمی را در دستور کار قرار داده و در حوزه تحقق اهداف دولت الکترونیک نیز برنامه های خود را با تعامل مناسب با دیگر دستگاه ها پیگیری خواهد نمود.

به گفته وی نزدیکی به ایام دهه مبارک فجر فرصت ارزشمندی برای بیان عملکرد نظام انقلاب اسلامی فراهم نموده و باید از این فرصت مناسب برای ارتباط بیشتر با مردم و بیان برنامه ها استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 135

به "3 هزار خانوار روستایی اردبیل از نعمت گاز بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 هزار خانوار روستایی اردبیل از نعمت گاز بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید