27درصد آموزش مجازی، بر بستر شاد انجام می گردد

به گزارش مجله اندیشه، وزیر ارتباطات براساس نتایج یک نظرسنجی، در زمینه ارائه اینترنت رایگان به معلم ها و دانش آموزان، تصمیم گیری خواهد نمود. نظرسنجی که آرای آن نشان می دهد 73 درصد از افرادی که در حوزه آموزش فعالیت دارند، از شبکه شاد استفاده نمی نمایند.

27درصد آموزش مجازی، بر بستر شاد انجام می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

از سال گذشته و با شیوع پاندومی کرونا، آموزش مجازی در کشور بیش از پیش مورد توجه نهاده شد و دانش آموزان بیش از پنج ماه، آموزش مجازی را تجربه کردند.

اکنون با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید و تاکید کارشناسان بر این که آموزش مجازی باید در کنار آموزش فیزیکی ادامه داشته باشد، تعریف بسته های اینترنت برای دانش آموزان، دانشجویان و معلمان احتیاج جدی است که ارائه آن در وزارت ارتباطات دنبال می گردد.

محمدجواد آذری جهرمی امروز (شنبه) بیان کرد: قرار است وزارت ارتباطات برای سال جدید تحصیلی، بسته های اینترنت رایگان برای معلمان و دانش آموزان درنظر بگیرد.

وی در اینستاگرام خود نوشت: برای تحقق عدالت آموزشی و ارائه بسته های رایگان برای معلم ها و دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، برنامه ریزی می گردد و با ارائه چند سووال از مردم خواست در نظرسنجی شرکت نمایند تا نتایج نظرسنجی بتواند آنها را در تصمیم گیری درست همراهی کند.

بر اساس این نظرسنجی 52 درصد مردم برای آموزش مجازی از اینترنت همراه استفاده می نمایند. 73 درصد برای آموزش مجازی از سایر پیغام رسان ها و ابزارها استفاده می نمایند و 27 درصد فعالیت شان بر بستر شبکه دانش آموزی شاد است.

90 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی بیان کردند، آموزش مجازی هزینه اینترنت آن ها را افزایش داده است و 59 درصد نیز اعلام نموده اند چالش اصلی آنها هزینه اینترنت است و این هزینه بیش از کیفیت اینترنت برای شان چالش برانگیز است.،ایرنا

بیشتر بخوانیم: ارائه اینترنت رایگان برای معلمان و دانش آموزان

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1222

به "27درصد آموزش مجازی، بر بستر شاد انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27درصد آموزش مجازی، بر بستر شاد انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید