خرید ملزومات آشپزخانه

به گزارش مجله اندیشه، آشپزخانه را باید یکی از قسمت های مهم در خانه به دلیل صرف وقت زیاد در آن توسط خانم ها دانست. با توجه به همه گیر شدن شبکه های اجتماعی و حضور پیج های طراحی داخلی با تصاویر متنوع در اینستاگرام، شاید انتخاب و خرید ملزومات آشپزخانه کمی ایجاد سردرگمی کند.

خرید ملزومات آشپزخانه

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی اثاث چین، اگر نوعروس هستید و قصد خرید جهیزیه دارید، برای خرید ملزمات آشپزخانه ابتدا شما باید این ملزومات را بشناسید چرا که در دکوراسیون­های امروزی نوع و چینش وسایل­های ضروری یک محیط نسبت به قبل کمی متفاوت شده است.

ملزومات آشپزخانه شامل چه مواردی می­شود؟

به طور کلی ملزومات یک آشپزخانه امروزی شامل دو دسته وسایل بزرگ و کوچک می شود؛ که وسایل بزرگ شامل یخچال، گاز، فر، هود، ماشین ظرف شویی، ماشین لباس شویی، ماکروویو، جایگاه آشپزخانه مدرن یا جایگاه اپن و وسایل کوچک از کلیه ظروف پذیرایی و پخت و پز، آبمیوه­ گیر، چرخ گوشت، سرخ کن و ... می­ شود.

وسایل آشپزخانه را از کجا بخریم؟

تهیه هر کدام از این وسایل نیازمند صرف وقت و هزینه بوده که به دو صورت آنلاین و حضوری قابل انجام است. در بعضی موارد عده­ای از عزیزان اقدام به سفر به شهرهای مرزی نظیر مهران و گناوه کرده که علاوه بر ریسک سفر و خطرهای احتمالی امکان خرید محصولات تقلبی بسیار بالاست! به همین منظور پیشنهاد می­شود قبل از خرید لوازم و اکسسوری آشپزخانه و خانه اطلاعات کافی در مورد برند و سبک مورد علاقه­تان پیدا کرده و ترجیحاً از مراکز خرید این گونه وسایل خرید خود را مطمئن و با خیالی راحت انجام دید.

از برندهای خارجی برای خرید وسایل برقی استفاده کنیم یا داخلی؟

با توجه به مسائل ارزی و وجود تحریم­ های بانکی، این روزها انتقال پول از طرف واردکنندگان به حساب کارخانه­ های خارج از کشور کمی پر هزینه است از طرفی دیگر سیاست گذاری در چند سال اخیر به سمت حمایت از تولیدات داخلی رفته که باعث افزایش تعرفه حقوق و ورودی گمرکی محصولات شده است.

تمامی موارد بالا باعث حضور پررنگ تولیدکنندگان داخلی در بازار کشور و عرضه محصولات قابل رقابت با انواع مدل­های خارجی شده است؛ لذا پیشنهاد می­ شود از برندهای داخلی که در جایگاه خود از نظر قیمتی توان مصرف کننده را در نظر گرفته اند خرید خود را انجام دهید.

جایگاه آشپزخانه، اِلمان زیبایی دکور آشپزخانه

نوع خرید و نحوه چیدمان جایگاه آشپزخانه همگی به سبک و طرح آشپزخانه شما بستگی دارد. از همین رو قبل از خرید جایگاه، ابتدا مدل آشپزخانه خود را در نظر گرفته و با توجه به آن خرید خود را نهایی کنید. برای مثال اگر آشپزخانه شما به صورت جزیره­ای طراحی شده است می­بایست جایگاه اُپنی به دور آن چیده شود.

یکی از وب سایت­هایی که در فروش جایگاه آشپزخانه حرفی برای گفتن دارد وب سایت معتبر https://asaschin.com می­ باشد. در این فروشگاه اینترنتی تمامی ملزومات خانه و اکسسوری­های چوبی با قیمتی بسیا مناسب به فروش می ­رسد.

نکات خرید جایگاه آشپزخانه

اگر قصد خرید جایگاه آشپزخانه برای کامل کردن دکوراسیون آشپزخانه خود را دارید نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

· قبل از انتخاب جایگاه آشپزخانه حتماً ارتفاع پایه­ جایگاه را در نظر گرفته و از انطباق آن با محل قرار گیری در دکور آشپزخانه اطمینان لازم را کسب کنید.

· بهتر است در نشیمن جایگاه آشپزخانه از اسفنج یورولوکس ویژه که نرمی زیادی را هنگام نشست و برخواست به کاربر منتقل می­کند سفارش داده شود.

· در صورتی که جایگاه انتخابی شما چوبی بوده، چوب راش، توسکا، چنار و گردو پیشنهاد ما بوده که دوام بالایی نسبت به سایر مدل­ها دارد.

مرکز خرید لوازم برقی آشپزخانه در تهران

یکی از صنف­ های فروش ملزومات برقی آشپزخانه در تهران، خیابان امین حضور(سه راه امین حضور) است. در این خیابان تعداد پرشماری از مغازه، فروشگاه و پاساژهای تامین کننده لوازم برقی خانه واقع شده­اند که با قیمتی مناسب اقدام به فروش این سری لوازم می­کنند.

در صورتی که قصد رفتن به این محل را دارید باید توجه داشته باشید که این مکان در محدوده­ی طرح ترافیک واقع شده است و برای رفتن به آن می ­توانید از ایستگاه مترو بهارستان و یا شوش استفاده کرده و با اتوبوس به این خیابان بروید.

خرید آنلاین یا حضوری لوازم آشپزخانه؟

با شیوع ویروس کرونا و همه­ گیر شدن آن حضور در مراکز و پاساژ با خطر بالایی همراه است به همین دلیل خرید آنلاین تمامی محصولات به شرطی که از وب سایت­های معتبر که دارای نماد الکترونیکی(ای نماد) هستند کاملاً به صرفه است.

بیشتر مغازه­ های فروش لوازم خانه با توجه به وضع موجود اقدام به ایجاد پیج­های اینستاگرام کرده ­اند که بر روی این بستر فروش خود را انجام می ­دهند.

نکته پایانی

خرید وسایل خانه و آشپزخانه به طور معمول با هزینه­ بالایی انجام می­ شود به همین دلیل به زوج­­هایی که قصد خرید جهیزیه دارند پیشنهاد می­ کنیم تا حد امکان از خرید برندهای لوکس و گرانقیمت اجتناب کرده تا در بدو شروع زندگی با مسائل مالی کمتری دست و پنجه نرم کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1658

به "خرید ملزومات آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید ملزومات آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید