متعهد به اجرای طرح های استاندارد در حوزه راهسازی هستیم

به گزارش مجله اندیشه، وزیر راه وشهرسازی گفت: تمام طرح های راهسازی در سطح کشور بر اساس استاندارد ها انجام می گردد و تعهد ما اجرای استاندارد این پروژه ها است.

متعهد به اجرای طرح های استاندارد در حوزه راهسازی هستیم

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد اسلامی در آئین بهره برداری از سالن مسافری مرز سرو با اشاره به افتتاح 33 کیلومتر از کریدور غرب کشور، گفت: تقویت راه های ترانزیتی کشور در دستور کار واقع شده است و با تقویت راه های ترانزیتی کشور و ساماندهی راستا ارومیه - سرو در حال تکمیل است که امید می رود روز به روز شاهد بهبود شرایط موجود باشیم.

وی با بیان اینکه پایانه مسافربری سرو یکی از مهمترین پایانه های مرزی کشور است، توضیح داد: همیشه روابط تجاری و مالی خوبی با کشور ترکیه داشتیم و مرز سرو یکی از مرز های مهم برای تقویت این مبادلات تجاری است.

وزیر راه و شهرسازی بر تقویت مراودات مالی ایران با کشور های همسایه تاکید نمود و گفت: در ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج، اهتمام جدی وجود دارد و با شیوع کرونا کوشش شده در بخش حمل و نقل بیش از پیش پروتکل های بهداشتی رعایت گردد.

اسلامی با اشاره به اینکه کرونا بخش حمل و نقل تحت تأثیر قرار داد، اضافه نمود: اطمینان کسب کنیم که این امر باعث فرایند کسب و کار از رونق نیافتد و مردم در توسعه کسب و کار نقش آفرینی نمایند.

وی با اشاره به افتتاح 33 کیلومتر از کریدور غرب کشور، اظهار کرد: تقویت راه های ترانزیتی کشور در دستور کار واقع شده است و با تقویت راه های ترانزیتی کشور و ساماندهی راستا ارومیه - سرو در حال تکمیل است که امید می رود روز به روز شاهد بهبود شرایط موجود باشیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با اشاره به افتتاح 33 کیلومتر از کریدور غرب کشور، اظهار کرد: تقویت راه های ترانزیتی کشور در دستور کار واقع شده است و با تقویت راه های ترانزیتی کشور و ساماندهی راستا ارومیه - سرو در حال تکمیل است که امید می رود روز به روز شاهد بهبود شرایط موجود باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1211

به "متعهد به اجرای طرح های استاندارد در حوزه راهسازی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متعهد به اجرای طرح های استاندارد در حوزه راهسازی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید