نرخ تورهای ترکیه: چگونگی دریافت پاسپورت ترکیه

به گزارش مجله اندیشه، رپرتاژ آگهی- اگر اهداف بزرگی برای آینده خود دارید و می خواهید کسب و کار خود را در خارج از کشور رونق دهید، وقت آن رسیده که کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. کشور ترکیه از آنجایی که به ایران نزدیک می باشد و از شرایط آب و هوایی و بعلاوه جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است، توانسته به یکی از کشور های منتخب برای اقامت تبدیل گردد. در این مقاله از سایت آسیا ملک قصد داریم به چگونگی دریافت پاسپورت ترکیه بپردازیم بنابراین توصیه می کنیم که ما را تا انتها دنبال کنید.

نرخ تورهای ترکیه: چگونگی دریافت پاسپورت ترکیه

بهترین تجربه سفر را با نرخ تورهای ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

قبل از هر چیز بهتر است که با مزایای اخذ پاسپورت ترکیه آشنا شوید. ویزای ترکیه به شما و خانواده شما حق زندگی، کار و تحصیل در ترکیه را می دهد. به اسم مثال، شما می توانید از املاک و مستغلات خود عایدی کسب کنید، یا شاید با اجاره دادن آن.

علاوه بر این، اگر قصد دارید به همراه خانواده مهاجرت کنید، می توانید استرس مربوط به تحصیل فرزندان خود را رفع کنید. از آنجا که ویزا به کل خانواده اعطا می گردد، شما و فرزندان می توانید به سیستم آموزشی و سبک زندگی ترکیه دسترسی پیدا کنید.

کشور ترکیه

قبل از این که تصمیم به دریافت پاسپورت ترکیه بگیرید، بهتر است با کشور ترکیه آشنا شوید.

ترکیه کشوری اوراسیایی بوده که مردم آن به زبان استانبولی صحبت می نمایند. واحد پول کشور ترکیه لیر است. از گذشته تا به امروز اقتصاد کشور ترکیه، پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است. بیشتر افرادی که به ترکیه اقامت می نمایند، راغب به دریافت پاسپورت دوم می باشند. بر اساس تحقیقات اجرا شده 28 کشور دنیا به راحتی می توانند بدون اخذ اقامت در ترکیه، برای دریافت پاسپورت دوم خود اقدام نمایند.

در ادامه می خواهیم شما را با روش های دریافت پاسپورت کشور ترکیه آشنا کنیم. در خاتمه اگر سوالی هم داشتید می توانید آن را با کارشناسان شرکت آسیا ملک در میان بگذارید تا شما را در اسرع وقت هدایت نمایند.

پاسپورت ترکیه چیست؟

در واقع پاسپورت به معنای مجوز و یا سند قانونی برای ورود به یک کشور می باشد. افرادی که می خواهند به کشور ترکیه بفرایند و شرایط آن را دارند، می توانند بدون گرفتن ویزا، به اخذ پاسپورت ترکیه اقدام نمایند. نکته مهم این است که با دریافت پاسپورت کشور ترکیه، پاسپورت قبلی شما باطل نمی گردد و می توانید هر دو پاسپورت را با هم داشته باشید.

شرایط دریافت پاسپورت ترکیه

گفتنی است که پاسپورت ترکیه به افراد بالای 18 سال تعلق می گیرد. در حال حاضر روش های زیادی برای اقامت در ترکیه و دریافت پاسپورت آن می باشد اما این که شما از کدام راه بهره ببرید، یک مسئله کاملا شخصی بوده و به شرایط خودتان بستگی دارد. ما در ادامه تمامی راه ها را جهت گرفتن پاسپورت ترکیه ارائه داده ایم.

اخد پاسپورت ترکیه به وسیله تحصیل در ترکیه

در ابتدا می بایست ذکر کنیم که دریافت پاسپورت کشور ترکیه تنها با تحصیل در ترکیه امکان پذیر نمی باشد. این روش به علت این که ترکیه نزدیک به ایران می باشد، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. یکی از شروط گذراندن دوره تحصیلی در کشور ترکیه، داشتن صلاحیت برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر می باشد.

بعد از مهاجرت به ترکیه به وسیله کار، مهاجرت تحصیلی مقرون به صرفه ترین روش برای اخذ پاسپورت در ترکیه می باشد.

دریافت پاسپورت ترکیه به وسیله کار در ترکیه

افرادی که رزومه کاری بسیار قوی در زمینه کاری خود دارند، می توانند با ورود به کشور ترکیه در همان زمینه شغلی، برای دریافت پاسپورت اقدام نمایند. شرط استخدام در ترکیه این است که به شما پیشنهاد کاری داده گردد. اگر کارتان در زمینه شغلی خود منحصر به فرد باشد، قطعا از سمت کارفرمایان ترکی، به شما پیشنهاد کار داده می گردد.

پیشنهاد کاری، زمانی ارزشمند است که وزارت کار ترکیه آن را تایید کند. فرایند دریافت مجوز از وزارت کار تقریبا 90 روز طول می کشد. در خاتمه با گذراندن این مراحل شما می توانید در ترکیه اقامت داشته باشید. این اقامت یک ساله و قابل تمدید می باشد. اگر با این فرایند 8 سال پیش بروید، می توانید اقامت موقت خود را به دائمی تبدیل کنید که این موجب دریافت پاسپورت ترکیه بعد از 10 سال می گردد.

دریافت پاسپورت ترکیه به وسیله خرید ملک در ترکیه

روش سرمایه گذاری یکی از متداول ترین روش ها برای گرفتن پاسپورت ترکیه می باشد. اگر از شرایط اقتصادی نسبتا خوبی برخوردار هستید و می توانید در کشور ترکیه یک سرمایه گذاری برای خود ایجاد کنید، می توانید به خرید ملک در ترکیه و یا دیگر شهرها اقدام نموده و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

داشتن پاسپورت ترکیه چه مزایایی دارد؟

حال ممکن است با خواندن تمامی روش های بالا، به این سوال برخورد کنید که: دریافت پاسپورت کشور ترکیه از چه مزایای برخوردار است؟

برای آگاهی از مزیت های آن این بخش را به طور دقیق مطالعه کنید:

1* با گرفتن پاسپورت ترکیه می توانید تابعیت کشور ترکیه را دریافت کنید.

2* داشتن پاسپورت ترکیه از ارزش بالایی در کشور اروپا و … برخوردار است.

3* افرادی که پاسپورت ترکیه دارند، می تواند در 148 کشور سرمایه گذاری نمایند.

برای دریافت پاسپورت ترکیه چه مدارکی ضروری است؟

** اصل گذرنامه فرد و همراهان آن

** اصل شناسنامه

** مجوز تمکن اقتصادی

** ارائه گواهی سلامت

** نداشتن سوء پیشینه

** تسلط کافی به زبان ترکی استانبولی

کلام آخر

شما از تمامی راه های ذکر شده می توانید برای اخذ پاسپورت ترکیه اقدام کنید. رایج ترین راه آن خرید ملک در ترکیه و یا دیگر شهرها می باشد. در این مقاله سعی کردیم هر آنچه که مربوط به اخذ پاسپورت ترکیه می باشد را برایتان توضیح دهیم. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین سایت آسیا ملک در ارتباط باشید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1824

به "نرخ تورهای ترکیه: چگونگی دریافت پاسپورت ترکیه" امتیاز دهید

1 کاربر به "نرخ تورهای ترکیه: چگونگی دریافت پاسپورت ترکیه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ تورهای ترکیه: چگونگی دریافت پاسپورت ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید