طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی رژیمی

به گزارش مجله اندیشه، نه فوت و فن خاصی در کار است و نه ترکیب عجیبی از مواد و طعم دهنده ها. توت فرنگی خودش جادو می نماید. رنگ سرخابی و عطر بی نظیر این میوه برای ساختن یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی های سرد کافی است. اگر می خواهید گرما و عطش تابستانی را همراه با خستگی یک روز پرکار از تن تان بیرون کنید، پیشنهاد ما را عملی کنید و با روشی که در این مطلب توصیه نموده ایم، یک لیوان میلک شیک توت فرنگی بسازید. نگران نباشید، ما به فکر تناسب اندام تان هم هستیم و قرار نیست این میلک شیک خوشمزه شما را چاق کند.

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی رژیمی
  • مواد لازم برای تهیه میلک شیک توت فرنگی رژیمی

توت فرنگی تازه 200 گرم

عسل یک قاشق مرباخوری

وانیل یک پنجم قاشق چای خوری

شیر توت فرنگی غنی شده کاله خرید آنلاین یک فنجان

پودر کافی میت یا شیر خشک یک قاشق چای خوری

بستنی خانگی کم شیرین یک اسکوپ

  • طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی رژیمی

مرحله اول

یک عدد از توت فرنگی ها را برای تزیین لیوانتان کنار بگذارید و باقی را از وسط نصف کنید. عسل و وانیل را روی توت فرنگی ها بریزید و در فریزر بگذارید.

لیوانی را که می خواهید میلک شیک در آن سرو گردد را در فریزر بگذارید تا یخ بزند.

مرحله دوم

توت فرنگی های یخ زده را از فریزر بیرون بیاورید و با شیر در مخلوط کن بریزید. تا زمان یکدست شدن، مخلوط کن را روشن نگه دارید. پودر کافی میت را هم اضافه کنید و بعد از ترکیب شدن مواد، مخلوط کن را خاموش کنید.

نیمی از بستنی خانگی کم شیرین تان را در مخلوط شیر و توت فرنگی بریزید و هم بزنید.

اسکوپ دیگر را بعد از ریختن میلک شیک در لیوان یخ زده، داخل ترکیبی که آماده نموده اید بیندازید. یادتان نرود که هرچه توت فرنگی هایتان رسیده تر و معطرتر باشند، این میلک شیک خوشمزه تر می گردد.

حالا که روشی ساده برای تهیه میلک شیک را یاد گرفتید، می توانید سراغ دیگر میوه های تابستانی مثل انگور، انبه یا طالبی بروید و با یاری شان برای خودتان یک نوشیدنی سرد و پرخاصیت را آماده کنید. فقط حواستان باشد که به این نوشیدنی بستنی رژیمی اضافه کنید.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 248

به "طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی رژیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی رژیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید