آمریکا بداند که ایرانیان استعداد تبدیل شرایط سخت به فرصت ها را دارند

به گزارش مجله اندیشه، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا باید بداند که ایرانیان قابلیت این را دارند تا سختی ها را تبدیل به فرصت کنند.

آمریکا بداند که ایرانیان استعداد تبدیل شرایط سخت به فرصت ها را دارند

به گزارش ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی ساخت ایران در پاسخ به سوالی پیرامون لایحه اختیارات وزارت ورزش و جوانان و حمایت مجلس از این موضوع گفت: این لایحه از شورای نگهبان بازگشته و مسئله ای ندارد و ان شاءالله حل می شود و وزارت ورزش با توان بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد.

او اضافه کرد: آمریکا باید توجه کند که ایرانیان این قابلیت را دارند تا سختی ها را به فرصت تبدیل کنند و این نمایشگاه نمونه ای از این شرایط است و اکنون تولید محصولات ورزشی ما بیشتر شده و به بسیاری از کشور ها صادرات داریم که این امر قابلیت خوبی است.

لاریجانی ادامه داد: این ظرفیت سازی های جدید که اجرا شده البته مشکلاتی در حمل و نقل وجود دارد که قابل حل است، اما استاندارد ها وجود دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی شرح داد: این نمایشگاه بسیار خشنود کننده است و اکنون بیشتر نیازمندی های ورزشکاران ما توسط صنعتگران داخلی اعم از چمن مصنوعی، کفپوش، وسایل وزنه برداری، توپ های مختلف و ... تولید می شود و این امر نشان می دهد که قابلیت خوبی در بخش صنعت ورزشی ما وجود دارد.

او بیان نمود: بیشتر افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند می گویند که اوضاع فروش و شرایط اقتصادی مطلوب است ضمن اینکه بیان نمودند که از زمان تحریم ها شرایط بهتر شده چراکه مردم به تولید داخل روی آورده اند.

لاریجانی شرح داد: از آقای سلطانی فر تشکر می کنم که هم می کنند که صنایع ورزشی فعال شوند همچنین ثمن هایی نیز در بخش جوانان فعالیت می کنند که این امر بسیار خوب است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 651

به "آمریکا بداند که ایرانیان استعداد تبدیل شرایط سخت به فرصت ها را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا بداند که ایرانیان استعداد تبدیل شرایط سخت به فرصت ها را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید