31 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان طرقبه شاندیز افتتاح می شود

به گزارش مجله اندیشه، سید حسن حسینی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: پروژه های مزبور در زمینه طرح های اشتغال زایی، توسعه صنعت، راهسازی، بهداشت، فرهنگی و ورزشی است که با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال در دو بخش طرقبه و شاندیز همزمان برا گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

31 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان طرقبه شاندیز افتتاح می شود

فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به احداث خانه های بهداشت در روستاهای محروم و دوردست مغان و حصار گفت: برای اجرای طرح های بهداشتی 2میلیارد و 160 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اجرای سیستم گرمایشی در 31 مدرسه با صرف اعتبار 4میلیارد ریال، اجرای طرح های گردشگری در مجموعه چالیدره طرقبه با اعتبار 120 میلیارد ریال، پروژه های جهاد کشاورزی با 10میلیارد و 170 میلیون ریال را از جمله این پروژه ها مطرح نمود.

حسینی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان با هنر و رجایی بیان نمود: علاوه بر تجلیل از شهدای کارمند شهرستان در هفته دولت، یکی دیگر از برنامه های مهم و هرساله در این هفته برگزاری همایش تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان است.

وی غبار روبی گلزار شهدا، افتتاحیه پروژه های عمرانی، ملاقات با ائمه جمعه و خانواده های معزز شهدای کارمند و برگزاری مسابقات ورزشی را از جمله برنامه های فرهنگی در نظر گرفاه شده به همینمناسبت بیان نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 789

به "31 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان طرقبه شاندیز افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان طرقبه شاندیز افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید