کرونا ، جشن ها و رژه های نظامی به مناسبت روز پیروزی در روسیه به تعویق افتاد

به گزارش مجله اندیشه، رئیس جمهور روسیه دستور داد رژه ه های ارتش این کشور به مناسبت سالروز پیروزی در جنگ جهانی دوم، به دلیل خطر ابتلا به کرونا به تعویق بیفتد.

کرونا ، جشن ها و رژه های نظامی به مناسبت روز پیروزی در روسیه به تعویق افتاد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه جشن ها به مناسبت پیروزی ارتش سرخ شوروی بر ارتش آلمان نازی در جنگ جهانی دوم را به تعویق انداخت.

شبکه روسیا الیوم شامگاه پنجشنبه گزارش داد که پوتین دستور داده رژه های نظامی مخصوص روز پیروزی (نهم ماه مه) که معمولاً در میدان سرخ مسکو برگزار می گردد، به بعد از خاتمه کرونا در روسیه موکول گردد.

او در پیغام تصویری ضبط شده گفت که خطرات ناشی از کرونایی هنوز شیوع آن به اوج خود نرسیده است، خیلی بالاست. ولادیمیر پوتین از وزیر دفاع و رؤسای هیأت های نظامی و دستگاه های دولتی خواسته جدول زمانی آمادگی برای رژه های روز پیروزی در میدان سرخ و میادین سایر مناطق را به تعویق بیندازند.

وزارت بهداشت روسیه امروز از ثبت 34 مورد فوتی بر اثر کرونا و 3448 نیز مورد ابتلا به این ویروس طی 24 ساعت گذشته اطلاع داد و آمار کل مبتلایان و فوتی ها در این کشور به 27,938 و 232 رسید. مقامات روس می گویند اوضاع روسیه به دلیل شیوع روبه افزون کرونا در این کشور در حال بدتر شدن است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 973

به "کرونا ، جشن ها و رژه های نظامی به مناسبت روز پیروزی در روسیه به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، جشن ها و رژه های نظامی به مناسبت روز پیروزی در روسیه به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید