پوتین از بهبودی حال نخست وزیر روسیه اطلاع داد

به گزارش مجله اندیشه، رئیس جمهوری روسیه از بهبودی حال نخست وزیر این کشور که به کرونا مبتلا شده، اطلاع داد.

پوتین از بهبودی حال نخست وزیر روسیه اطلاع داد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه از بهبودی حال نخست وزیر این کشور که چندی است به کرونا مبتلا شده، اطلاع داد.

به نوشته خبرگزاری تاس پوتین در این باره گفت که میخائیل میشوتسین نخست وزیر روسیه رو به بهبودی است.

پوتین قبل از برگزاری نشست مالی اجتماعی در این باره گفت: بگویم که میخائیل میشوستین به شما احترام می گذارد. همه چیز عادی است. او تنها تب دارد و این برای همه اتفاق می افتد، اما میشوتسین بهبود می یابد.

رئیس جمهور روسیه همچنین از تماس روزانه خود با نخست وزیر این کشور اطلاع داد. میشوتسین روز 30 آوریل (پنجشنبه 11 اردیبهشت) به وسیله ویدیو کنفرانس پوتین را در جریان بیماری خود گذاشت. بعد از این ماجرا، پوتین آندری بلوسوف را به عنوان کفیل نخست وزیر روسیه منصوب کرد.

این در حالی است که آزمایش کرونای اولگا لیوبیموا وزیر فرهنگ روسیه نیز مثبت شد. او سومین مقام کابینه دولت روسیه است که بعد از ولادیمیر یاکوشف وزیر ساخت وساز و نخست وزیر روسیه نتیجه آزمایشش مثبت شده است.

به گزارش روزنامه مسکو تایمز وزیر فرهنگ روسیه در روزهای اخیر از خانه کار می نموده و گفته می گردد علائم خفیف از بیماری کرونا دارد. سخنگوی او گفت: صحبتی از بستری در بیمارستان مطرح نیست. (جزئیات بیشتر)

روسیه در روزهای اخیر بالاترین رقم تعداد ابتلا را در بین کشورهای اروپایی گزارش نموده است. ابتلای روزانه به ویروس کووید19 در روسیه برای چهارمین روز بالای ده هزار نفر گزارش شده تا تعداد کل مبتلایان در این کشور در آستانه صد و شصت و شش هزار نفر قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1020

به "پوتین از بهبودی حال نخست وزیر روسیه اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین از بهبودی حال نخست وزیر روسیه اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید