نمایندگان مجلس قوانین مزاحم را از پیش روی سرمایه گذاران بردارند

به گزارش مجله اندیشه، استاندار خراسان رضوی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی قوانین مزاحم را از پیش روی سرمایه گذاران بردارند.

نمایندگان مجلس قوانین مزاحم را از پیش روی سرمایه گذاران بردارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی امروز 18 مهرماه، در همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری منطقه شرق کشور که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و استانداران سمنان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حجم قابل توجهی زائر به یمن وجود پر برکت امام رضا(ع) از ایران و دیگر کشورها به خراسان رضوی سفر می کنند و همین مسئله جاذبه های سرمایه گذاری مناسبی را فراهم کرده است.

او ادامه داد: ظرفیت اقامتی بسیار بالایی در مشهد و استان وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند در راستای فعالیت های اقتصادی خود از آن استفاده کنند.

استاندار خراسان رضوی به ظرفیتهای سرمایه گذاری استان در حوزه گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: وجود شاعران بزرگ و طبیعت گردی های کم نظیر در خراسان رضوی فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران فراهم کرده است.

رزم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود یاد آورشد: در خراسان رضوی با عنایت امام رضا(ع) فضای همدلی خوبی برای رشد سرمایه گذاری در خراسان رضوی فراهم شده است و حتی مسئولان دستگاه قضایی نیز زیر تفاهم نامه های تعیین های اقتصاد مقاومتی استان را امضا کرده اند.

او تاکید کرد: امیدواریم با همت کنندگان مجلس شورای اسلامی قوانین مزاحم از پیش پای سرمایه گذاران برداشته شود تا رتبه سرمایه گذاری استان و کشور افزایش پیدا کند.

در این همایش 130 فرصت سرمایه گذاری با حجم 1600میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال 19 هزار شغل در خراسان رضوی ارائه شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 459

به "نمایندگان مجلس قوانین مزاحم را از پیش روی سرمایه گذاران بردارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان مجلس قوانین مزاحم را از پیش روی سرمایه گذاران بردارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید