طراحی اپلیکیشن های کاربردی گردشگری متناسب با احتیاج زائران

به گزارش مجله اندیشه، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، طراحی اپلیکیشن های کاربردی گردشگری متناسب با احتیاج زائران صورت می گیرد.

طراحی اپلیکیشن های کاربردی گردشگری متناسب با احتیاج زائران

مرتضی گواهی، سرپرست شرکت گردشگری شهرداری مشهد اظهار کرد: حرم امام رضا (ع) همیشه در مشهد اولویت و محور است و تمامی فعالیت ها حول این محور می چرخد.

وی اضافه کرد: قطعا تمامی کوشش ها و تمهید زیرساختها متوجه خدمت رسانی شایان به زائران بارگاه منور رضوی است و در این زمینه دستگاه های مختلف فعالیت دارند. از سوی دیگر 2 مسئله مهم اقتصاد زیارت و ماندگاری زائر در زیرمجموعه خدمت رسانی به زائران مطرح است.

گواهی بیان نمود: ما معتقد هستیم گردشگری یک امر ثانویه و در عین حال برترین مکمل برای مقوله زیارت در مشهد است که می تواند بازچرخانی مناسبی در اقتصاد زیارت مشهد ایجاد و از سوی دیگر به ماندگاری زائر یاری شایانی کند.

سرپرست شرکت گردشگری شهرداری مشهد گفت: در حاشیه برپایی نمایشگاه گردشگری تهران قول های مساعدی از سوی وزیر کشور برای شهر مشهد اخذ و قرار شد بسته های مشوق گردشگری برای این شهر تعریف گردد تا به ماندگاری زائر یاری کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، در بازدید وزیر ارتباطات از غرفه گردشگری مشهد قرار شد اپلیکیشن های کاربردی گردشگری متناسب با احتیاج شرکت طراحی گردد تا زائران در هنگام حضور و تشرف در مشهد دچار سرگردانی نشوند.

گواهی اعلام نمود: براساس آمارها، شهر مشهد سالانه پذیرای 30 میلیون زائر است و بخشی از این زائران نیز زائر بین المللی هستند که میتوان از این ظرفیت برای شکوفایی اقتصاد زیارت در مشهد با بهره گیری از جاذبه های گردشگری استفاده کرد.

سرپرست شرکت گردشگری شهرداری مشهد بیان کرد: زیرساختهای گردشگری مناسبی بویژه در محلات شهر مشهد وجود دارد که حتی بسیاری از مجاوران مشهدی از آن بی خبر هستند. زائران هنگام تشرف می توانند از این زیرساختها استفاده نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2239

به "طراحی اپلیکیشن های کاربردی گردشگری متناسب با احتیاج زائران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی اپلیکیشن های کاربردی گردشگری متناسب با احتیاج زائران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید