موجودی فوتبال ایران را در دربی دیدیم، مشکل از سرمربیان نبود

به گزارش مجله اندیشه، بیژن ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر گفت: واقعیت این است که فوتبال کم کیفیتی را از هر دو تیم دیدیم و نمی توان به دانش فنی استقلال و پرسپولیس در این بازی برای فوتبال باشگاهی ایران افتخار کرد.

موجودی فوتبال ایران را در دربی دیدیم، مشکل از سرمربیان نبود

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: موجودی فوتبال ایران همین چیزی است که در دربی دیدیم. فوتبالی که بار فنی خوبی نداشت و بازیکنان نیز به هر دلیل تمایل به درگیری های فیزیکی داشتند. مسائل تاکتیکی دو تیم نیز زیاد بود که تا حدی از آن را می توان به پای استرس بازی بزرگ نوشت.

وی با انتقاد از رفتار بازیکنان در هر صحنه ای که از سوی داور اعلام خطا می شد اضافه نمود: باید روی رفتار بازیکن کار کرد. تیم بزرگ، بازیکنی با شخصیت بزرگ می خواهد. رفتار بازیکنان در هنگام خطاها خوب نیست.این خودنمایی ها واقعا برازنده بازیکنی که باید طرفداران پرشمار تیمش را راضی به خانه برگرداند نیست.

وی درباره تاکتیک های مربیان دو تیم تاکید نمود: همه چیز را نباید گردن استراماچونی و کالدرون انداخت. نه تنها مربی در این تیم ها عوض شده است بلکه بازیکنان زیادی هم رفته اند و مدیریت نیز دستخوش تغییر شده است. باید به آنها زمان داد تا تفکرات فنی خود را در طول فصل پیاده نمایند.

ذوالفقارنسب در سرانجام خطرنشان کرد: پرسپولیس سه امتیاز خیلی مهم را کسب کرد که می تواند انگیزه زیادی به تمام اعضای تیم داده تا کادر فنی این تیم با آرامش بیشتری به فکر ایجاد تغییرات تاکتیکی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 404

به "موجودی فوتبال ایران را در دربی دیدیم، مشکل از سرمربیان نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موجودی فوتبال ایران را در دربی دیدیم، مشکل از سرمربیان نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید