استقلال قواعد فوتبال را به هم زد، پای حرف خودم ایستاده ام

به گزارش مجله اندیشه، پیروز قربانی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به پیروزی استقلال ایران مقابل الریان قطر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهارداشت: پیروزی بزرگ استقلال و راهیابی این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به اعضای تیم، طرفداران و پیشکسوتان باشگاه تبریک می گویم. بچه های استقلال کاری کردند که باید آن را در تاریخ ثبت کرد. مگر می گردد تیمی بدون تمرین و تقویت شدن در نیم فصل و با پشت سر گذاشتن این همه بحران و کارشکنی، طی 72 ساعت بتواند دو بار خارج از خانه به میدان برود و هشت گل بزند. این کار بزرگی بود که بچه های ما انجام دادند.

استقلال قواعد فوتبال را به هم زد، پای حرف خودم ایستاده ام

وی اضافه نمود: امیدوارم ضعف هایی که در باشگاه وجود دارد، پشت این پیروزی ها پنهان نگردد. مدیران ما باید بپذیرند این تیم به بازیکن احتیاج دارد. حالا که وارد مرحله گروهی شده ایم کار بسیار سخت تر است و باید با اضافه شدن یکی دو بازیکن، نقاط ضعف ما ترمیم گردد.

قربانی توضیح داد: در آینده نزدیک دربی را پیش رو داریم و من نمی دانم تیم باید روز شنبه در لیگ بازی کند یا خیر. امیدوارم سازمان لیگ به تیمی که این چنین از آبروی فوتبال ایران در آسیا دفاع کرد، یاری کند و حداقل بازی روز شنبه این تیم را به تعویق بیندازد تا بازیکنان ما خستگی این همه سفر، بازی، کارشکنی و بی مهری آسیا را از تن خارج نمایند.

قربانی در مورد حاشیه های ملاقات تیم های سردار بوکان و شهرداری ماهشهر در رقابت های لیگ دسته دوم کشور هم گفت: تأکید می کنم آقای پاشازاده سرمربی ماهشهر بزرگتر، پیشکسوت، کاپیتان و از همه مهمتر دوست من است. سال ها در استقلال پشت سر او به زمین رفته ام و به این موضوع افتخار می کنم. پاشازاده از بزرگان تاریخ فوتبال و استقلال است و من همچنان تأکید می کنم در جریان بازی در بوکان، طرفداران ما هیچ گونه برخورد فیزیکی با ایشان نداشته اند.

سرمربی تیم سردار بوکان تأکید کرد: برای ادعایم به فیلم های مداربسته استادیوم استناد می کنم. این فیلم ها موجود است اما ما عادت به انتشار فیلم، اسناد و مدارک محرمانه نداریم. من بابت اتفاقات استادیوم بوکان از آقای پاشازاده و تیم او عذرخواهی می کنم اما باز هم می گویم با ایشان هیچ گونه برخورد فیزیکی از سوی طرفداران ما صورت نگرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 756

به "استقلال قواعد فوتبال را به هم زد، پای حرف خودم ایستاده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال قواعد فوتبال را به هم زد، پای حرف خودم ایستاده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید