ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال، کمترین حضور بازیکنان نو

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، فصل نو بازی های قهرمان پنج دوره متوالی رقابت های لیگ برتر با حضور در مرحله هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان شروع می گردد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال، کمترین حضور بازیکنان نو

تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب مقابل استقلال تاجیکستان بازی می نماید تا کوشش خود را برای تکرار حضور در فینال و این بار رسیدن به جام قهرمانی مهم ترین رویداد باشگاهی آسیا آغاز کند.

پرسپولیس مدل 1400، فصل را در حالی آغاز می نماید که این تیم با وجود جدایی بازیکنان همانند محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، شهریار مغانلو، سعید حسین پور و امیر روستایی همچنان با گزینه های قابل اعتمادی در هر پست روبروست.

پرسپولیس در پنجره تابستانی و قبل از اینکه با محرومیت فیفا از حضور در جابجایی روبرو گردد با جذب بازیکنانی نظیر علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، حامد پاکدل، رضا اسدی و رضا دهقانی توانست جای خالی بازیکنان جدا شده را پر کند.

تازه واردهای پرسپولیس در حالی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شدند که این تیم بار دیگر با حفظ بیشتر بازیکنان خود توانست ثبات داشته باشد. یحیی گل محمدی با وجود تمام تغییرات توانست بار دیگر نیمکتی قدرتمند داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس بار دیگر به فرمول فصل گذشته تیمش را بسته است تا بتواند جام قهرمانی ششم در لیگ برتر ایران و حضور دوباره در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند.

سرخپوشان مرکز علاوه بر 11 بازیکن اصلی، تیمی کامل روی نیمکت دارند. گل محمدی همانند گذشته در هر پست یک بازیکن در اختیار دارد. او که برای آغاز بازی ها به سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی در قلب دفاع اطمینان نموده است علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی را روی نیمکت دارد.

اتفاقی که برای بازیکنان کناری در دفاع هم افتاده است. وحید امیری که قابلیت بازی در چند پست را دارد سعید آقایی را به اسم گزینه جانشینی در جناح چپ می بیند. سیامک نعمتی هم شرایطی مشابه امیری دارد و مهدی شیری به اسم ذخیره حضور دارد.

ترافیک خط میانی پرسپولیس با جدایی نوراللهی و حسین پور کمی سبک تر شده است اما این تیم با جذب رضا دهقانی و رضا اسدی توانست جای خالی آنها را پر کند. تیمی که با بازگشت کمال کامیابی نیا و علی شجاعی از مصدومیت بار دیگر توانی دو چندان خواهد داشت.

خط حمله پرسپولیس هم با جدایی شهریار مغانلو همچنان گزینه هایی همانند مهدی عبدی و عیسی آل کثیر را در اختیار دارد. ضمن اینکه حامد پاکدل هم با پیوستن به جمع سرخپوشان بار دیگر نیمکت این تیم را برای خط حمله طلایی کرد.

تیمی که هر وقت با مشکل محرومیت یا مصدومیت ناخواسته بازیکنان اصلی روبرو گردد جانشین های مستحکم و قابل اطمینانی روی نیمکت خود دارد تا بتوانند سرخ ها را از بحران نجات دهند.

به نظر می رسد یحیی گل محمدی تیمش را در ملاقات با استقلال تاجیکستان با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، وحید امیری، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، میلاد سرلک، مهدی ترابی، رضا اسدی، مهدی عبدی.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1826

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال، کمترین حضور بازیکنان نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال، کمترین حضور بازیکنان نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید