روی ساق استقلالی ها بنویسید: شکستنی، نزدیک نشوید!

به گزارش مجله اندیشه، پیشکسوت فوتبال ایران می گوید که بسیاری از بازیکنانی که در استقلال حضور دارند، در حد و اندازه های این تیم نیستند.

روی ساق استقلالی ها بنویسید: شکستنی، نزدیک نشوید!

اصغر شرفی، سرمربی سال های دور استقلال و پیشکسوت فوتبال ایران در گفت وگو با خبرنگاران درباره وضعیت آبی های پایتخت در لیگ نوزدهم اظهار کرد: فشار طرفداران در استقلال و پرسپولیس باعث می گردد به بازیکنان اعتبار زیادی داده گردد. فکر می کنم 50 درصد تیم استقلال به درد دسته یک هم نمی خورند. اگر این استقلال می خواهد تیمی باشد که 100 هزار نفر تشویقش کند و در آسیا پیروز باشد، با این بازیکنان نمی تواند به این هدف برسد. هر بازیکنی یک شناسنامه دارد. برای مثال، شناسنامه یک دروازه بان این است که توپ های تک به تک را بگیرد و توپ های سخت را مهار کند یا شناسنامه مهاجم این است که بتواند گل بزند، پاس گل بدهد و موقعیت برای هم تیمی هایش ایجاد کند. کدام یک از مهاجمان استقلال توانستند چنین کاری بنمایند؟

او اضافه کرد: به نظر من پست تبریزی اشتباه است. او باید در پست دفاع بازی کند و توپ بگیرد و با بازیکنان درگیر گردد. به نظرم باید روی ساق بازیکنان استقلال بنویسند که شکستنی، نزدیک نشوید! این بازیکنان استقلال را چه کسی آورده است؟ آیا خطیر می داند که فوتبال چیست؟ آدم از این وضعیت زجر می کشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: خواهش می کنم بازیکنان استقلال وقتی شب با خودشان تنها شدند، فکر نمایند که چه شناسنامه ای در استقلال از خود به جا گذاشتند. آنها یک برد جلوی گل گهر به دست آوردند که هر لحظه ممکن بود بازی مساوی گردد. اسم این ها را برد نمی توان گذاشت. استقلال اگر مدعی است باید در این بازی ها بتواند چهار، پنج گل بزند. همان طور که گفتم، باید روی پای بازیکنان استقلال بنویسند که شکستنی. با وضعیتی که بازیکنان استقلال دارند، فکر می کنم که من باید بیایم برای استقلال گل بزنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 448

به "روی ساق استقلالی ها بنویسید: شکستنی، نزدیک نشوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی ساق استقلالی ها بنویسید: شکستنی، نزدیک نشوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید