مدارس کرمانشاه حق برگزاری آزمون پایانی تا اول خردادماه را ندارند

به گزارش مجله اندیشه، به گفته محمدی، مدارس باید تا خاتمه اردیبهشت ماه به آموزش بپردازند و هیچ مدرسه ای حق برگزاری آزمون خاتمهی تا اول خردادماه را ندارد.

مدارس کرمانشاه حق برگزاری آزمون پایانی تا اول خردادماه را ندارند

روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه روز سه شنبه به نقل از سلمان محمدی گفت: آموزش غیرحضوری تبعات بی شماری مانند اُفت تحصیلی دانش آموزان و ترک تحصیل، اضافه وزن مفرط، عدم جامع پذیری استرس و افسردگی برای دانش آموزان در پی داشت.

به گفته محمدی، هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی گیرد هرچند نقش معلمان در دوره شیوع بحران کرونا بسیار مهم و چشمگیر بود.

با حضوری شدن آموزش، شادی و روح جدیدی در کالبد شهر دمیده شده است. بستر شبکه آموزشی شاد تعطیل نیست، اما هیچ معلمی نباید در این شبکه تدریس کند.

فضای مجازی شاد راه ارتباطی بین اولیا و دانش آموزان با معلمان و مکمل آموزش حضوری است. حتی اگر مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل شود معلمان حق تدریس در بستر شاد را ندارند.

رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک و تهویه در مدارس الزامی است.اولیا دانش آموزان را به انجام واکسیناسیون ترغیب نمایند و مسوولان مدارس رسیدگی به سرویس های بهداشتی را به صورت ویژه مدنظر قرار دهند.

ادامه عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، و قانونمندی از جمله اصولی است که باید در آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دستور کار قرار گیرد.

محمدی گفت: در مورد جابجایی نیروی انسانی آموزش و پرورش از پنجم لغایت 30 اردیبهشت ماه ثبت نام آغاز خواهد شد و در خرداد ماه این جابجایی انجام خواهد گرفت همچنین اول تیرماه نیز ساماندهی نیروی انسانی صورت می گیرد و انشاالله تا اول مهرماه هیچ کلاسی بدون معلم نخواهیم داشت.

به کارگیری بازنشستگان با مدرک لیسانس و فوق لیسانس در اداره کل آموزش و پرورش را ممنوع است. در راستای جوانگرایی هیچ استثنایی پذیرفته نخواهد شد البته این عزیزان در قسمت آموزشی می توانند خدمت رسانی نمایند.

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2081

به "مدارس کرمانشاه حق برگزاری آزمون پایانی تا اول خردادماه را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس کرمانشاه حق برگزاری آزمون پایانی تا اول خردادماه را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید