نحوه طرح میهمانی دروس عملی و آزمایشگاهی دانشگاه تبریز اعلام شد

به گزارش مجله اندیشه، با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کووید -19 دروس واحد های نظری و تئوری به صورت مجازی و آنلاین در دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

نحوه طرح میهمانی دروس عملی و آزمایشگاهی دانشگاه تبریز اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کووید -19، کاهش استرس و نگرانی خانواده ها در ارتباط با دوری فرزندانشان در امر تحصیل، تسهیل در مورد میهمانی دانشجویان و اینکه برگزاری دروس و واحد های نظری و تئوری به صورت مجازی و آنلاین در دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

گفتنی است، زمان ثبت نام متقاضیان میهمانی دروس عملی و کارگاهی در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 به وسیله سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir تا 18 مرداد ما امکان پذیر است.

دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی موظف هستند زمان آغاز ثبت درخواست های میهمانی مذکور را با استفاده از ابزار های مناسب اطلاع رسانی به اطلاع کلیه دانشجویان برسانند (به وسیله فضا های مجازی، سامانه های آموزشی و در صورت امکان پیامک به دانشجویان).

همچنین دانشگاه های مبدأ موظفند بر اساس ابلاغیه مذکور درخواست دانشجویان را آنالیز کرده و در صورت داشتن شرایط و مورد تایید بودن واحد های عملی مورد انتخابی متقاضی برای اخذ در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 از 19 تا 27 مرداد نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت واحد های انتخابی دانشجو را در بخش مربوطه برای دانشگاه مقصد ارسال نمایند. سپس دانشگاه های مقصد موظفند حداکثر تا 6 شهریور نسبت به آنالیز تقاضا ها اقدام و نتایج را به وسیله سامانه یاد شده اعلام نمایند.

گفتنی است با توجه به زمان آغاز نیمسال بعدی، زمان های مذکور تمدید نخواهد شد.

شایان ذکر است، دانشجو ضمن آگاهی از شرایط حاکم بدلیل بروز بیماری کرونا و شرایط دانشگاه مبدا بایستی با اطلاع کامل از شرایط تحصیلی خود و شرایط ثبت نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده (ششم لغایت هجدهم مرداد) درخواست خود مبنی بر میهمانی دروس عملی (صرفاً دروس عملی) برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 ثبت و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و تقاضا نمایند.

دانشگاه انتخابی حتما بایستی در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، در شهر های نزدیکتر به محل سکونت باشد تا از تردد های غیرضروری جلوگیری گردد.

متقاضی میهمانی مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحد های درخواستی ارائه شده در مورد درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده، تقاضا در هر مرحله از شرایط آنالیز خارج خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1176

به "نحوه طرح میهمانی دروس عملی و آزمایشگاهی دانشگاه تبریز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه طرح میهمانی دروس عملی و آزمایشگاهی دانشگاه تبریز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید