لنوو از عینک Glasses T1 رونمایی کرد؛ نمایشگر دوم برای کامپیوتر و گوشی

به گزارش مجله اندیشه، شرکت لنوو در زمینه ارائه گجت های مجذوب کننده به شدت فعال است و ساعاتی قبل این شرکت از عینک تازه Glasses T1 رونمایی کرد که عملا به عنوان نمایشگر ثانویه برای کامپیوتر و گوشی استفاده گردد.

لنوو از عینک Glasses T1 رونمایی کرد؛ نمایشگر دوم برای کامپیوتر و گوشی

این شرکت اعلام نموده که عینک موردنظر با ویندوز، macOS، اندروید و iOS سازگار است و می تواند برای گروه بزرگی از کاربران مورد استفاده قرار بگیرد. هنگام اتصال به کامپیوتر، این عینک یک محیط دسکتاپ جداگانه نمایش می دهد اما در صورت اتصال به گوشی، با محیط اپ Ready For موتورولا روبرو می شوید.

با وجود اینکه در حال حاضر صرفا گوشی های موتورولا از این اپ پشتیبانی می نمایند، اما سخنگوی لنوو اعلام نموده با توجه به انجام پردازش ها و انجام فرایند ذخیره سازی در عینک، کاربران برای تمام گوشی ها با محیط مشابهی روبرو خواهند شد. به زبان ساده، Ready For یک رابط کاربری ویژه برای بعضی اپ ها مانند سرویس های استریمینگ و تعدادی از بازی ها ارائه می دهد. مهم ترین مزیت این عینک این است که در هرجایی که هستید، می توانید آن را به گوشی یا کامپیوتر خود وصل کنید و از یک نمایشگر خصوصی استفاده کنید.

لنوو در زمینه چیپست استفاده شده اطلاعاتی ارائه ننموده اما اعلام شده که عینک موردنظر از دو نمایشگر Micro LED با رزولوشن 1920 در 1080 و اسپیکرهای داخلی باکیفیت بهره می برد. بعلاوه برای افرادی که از عینک طبی استفاده می نمایند، می توانند عینک های مخصوصی را درون آن قرار دهند تا برای تماشای محتوا با مسئله ای روبرو نشوند.

لنوو گفته که عینک Glasses T1 در امسال میلادی راهی بازار چین می گردد و در سال 2023 هم به دست کاربران ساکن تعدادی از کشورها می رسد. در رابطه با قیمت این عینک هم هنوز چیزی اعلام نشده است.

منبع: xda-developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2159

به "لنوو از عینک Glasses T1 رونمایی کرد؛ نمایشگر دوم برای کامپیوتر و گوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنوو از عینک Glasses T1 رونمایی کرد؛ نمایشگر دوم برای کامپیوتر و گوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید