گوشی آنر X6 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی گردید

به گزارش مجله اندیشه، پس از انتشار شایعات و حدس های متعدد، بالاخره آنر از گوشی میان رده نوش با نام آنر X6 در عربستان سعودی رونمایی کرد. ظاهراً این شرکت چینی همچنان به اضافه کردن گوشی های نو به سری X خود ادامه می دهد و این ششمین یا هفتمین گوشی معرفی شده از این سری در امسال است. این گوشی هوشمند نو از قابلیت های خوبی نظیر باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، دوربین 50 مگاپیکسلی و قیمت باورنکردنی بهره می برد که در ادامه به آنالیز سایر مشخصات آن خواهیم پرداخت.

گوشی آنر X6 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی گردید

آنر را حال حاضر می توان یکی از پیروز ترین شرکت های فراورینماینده گوشی هوشمند در دنیا تلقی کرد که توانسته حتی بعد از جدایی از هواوی هم به روند خوب خود در زمینه فراوری گوشی ادامه دهد و محصولات خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. آنر X6 که تازهترین محصول این شرکت است، طراحی زیبایی دارد و با قیمت مناسب روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد شد. در سمت راست بدنه ای این گوشی دکمه پاور و کم و زیاد کردن صدا دیده می گردد و روی پنل جلویی آن نیز حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

اگرچه آنر هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت این گوشی هوشمند میان رده منتشر نکرده، اما شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند قیمتی 130 دلاری خواهد داشت که با توجه به مشخصات فنی آن کمی دور از انتظار به نظر می رسد. با این حال، اگر شایعات صحت داشته باشند، به احتمال زیاد مشتریان در اروپا و احتمالاً سایر منطقه ها نیز باید کمی بیشتر برای خرید آنر X6 هزینه نمایند.

آنر X6 مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی LCD است که از رفرش ریت 90 هرتزی، رزولوشن 1600 در 720 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 500 نیت، نسبت بدنه به تصویر 16:9 و تراکم پیکسلی 403 ppi پشتیبانی می نماید. گوریلا گلس نیز وظیفه مراقبت از این نمایشگر را بر عهده دارد. ابعاد این گوشی هوشمند 163.66 در 75.13 در 8.68 میلی متر و وزن آن نیز 194 گرم است. ظاهراً این گوشی هوشمند میان رده از پردازنده Helio G25 مدیاتک به عنوان قلب تپنده استفاده می نماید. باید خاطر نشان کنیم که این پردازنده شرکت مدیاتک دارای 8 هسته کورتکس A53 با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز است. این تراشه بعلاوه از پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 برخوردار بوده و از حافظه eMMC 5.1، وای فای 5 دو بانده و بلوتوث 5.1 پشتیبانی می نماید.

در کنار این تراشه کاربران می توانند از بین پیکربندی 4 گیگابایت حافظه رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند. سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند تازه به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری Magic UI 6.1 را اجرا می نماید. روی قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین دوگانه تعبیه شده که سنسور اصلی آن دوربین 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن نیز یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی به انجام وظیفه می پردازد. سیستم دوربین آنر X6 قابلیت هایی نظیر حالت پرتره، پانوراما، عکاسی تایم لپس و فیلمبرداری 1080p را ارائه می دهد.

روی پنل جلویی این گوشی هوشمند حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. این دوربین نیز از قابلیت فیلم برداری 1080p پشتیبانی می نماید. آنر برای این گوشی هوشمند تازه خود از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره برده که با شارژ 10 واتی، انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد. از دیگر قابلیت های آنر X6 می توان به پورت شارژ USB-C، حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره نمود. این گوشی هوشمند در رنگ های آبی، سفید و نقره ای روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2172

به "گوشی آنر X6 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "گوشی آنر X6 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی گردید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی آنر X6 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید