ظرفیت های گردشگری جنوب استان کرمان بکارگیری گردد

به گزارش مجله اندیشه، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: خوشبختانه جنوب استان کرمان ظرفیت ها و فرصت های زیادی برای توسعه گردشگری این منطقه دارد.

ظرفیت های گردشگری جنوب استان کرمان بکارگیری گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین بلیط ایران به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از قلعه گنج، زهرا احمدی پور در حاشیه سفر به شهرستان قلعه گنج در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر استان کرمان با داشتن 5 اثر در فرصت میراث جهانی از قطب های گردشگرپذیر کشور محسوب می گردد.

وی با بیان اینکه جنوب استان کرمان نیز ظرفیت های زیادی برای توسعه گردشگری منطقه دارد، اضافه نمود: از آن جمله می توان به تپه های باستانی کنارصندل جیرفت اشاره نمود.

احمدی پور با اشاره به توانمندی های استان کرمان در سایر حوزه ها، توضیح داد: در حال حاضر صنایع دستی بومی و محلی استان کرمان از صندلی مناسبی برخوردار است و می تواند در بحث اقتصاد مقاومتی از آن به بهترین شکل بهره برداری کرد.

وی کویر لوت کرمان را فرصتی برای توسعه گردشگری ایران برشمرد و اعلام نمود: با توجه به ثبت جهانی آن باید از فرصت های موجود با یک برنامه ریزی مدون بهره لازم را برد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 696

به "ظرفیت های گردشگری جنوب استان کرمان بکارگیری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های گردشگری جنوب استان کرمان بکارگیری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید