شرایط تازه دانشگاه امیرکبیر برای اسکان دانشجویان خوابگاهی

به گزارش مجله اندیشه، دانشگاه امیرکبیر شرایط نو اسکان دانشجویان دوره دکتری و کارشناسی ارشد در خوابگاه ها برای امتحانات حضوری انتها ترم را تشریح کرد.

شرایط تازه دانشگاه امیرکبیر برای اسکان دانشجویان خوابگاهی

به گزارش خبرنگاران، دانشگاه امیرکبیر گفت که رئیسه این دانشگاه شرایط اسکان دانشجویان مبنی بر حضوری شدن امتحانات دانشجویان تحصیلات تکمیلی فاز دهم اسکان در شرایط کرونا برای گروه های مشمول تعریف نموده است.

بر این اساس بازه اسکان فاز دهم، از اول دی تا 15 بهمن می باشد.

متقاضیان برای اسکان در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر تا 5 دی 1400 می توانند برای ثبت نام خود اقدام کنند.

دانشجویان مشمول فاز دهم در دو دسته قرار می گیرند:

الف)دانشجویان مشمول امتحان:

این دانشجویان باید طبق زمان اعلام شده در سامانه سماد ثبت نام کنند، گفتنی است اسکان این دسته از دانشجویان صرفا یک هفته قبل از زمان آغاز امتحان ممکن است.

ب)دانشجویان مشمول پژوهشی:

مطابق با اولویت بندی که در جدول انتهای اطلاعیه اعلام شده، فرایند ثبت نام همچون فازهای قبل به وسیله پرتال آموزشی صورت می پذیرد. بعلاوه دانشجویان دسته پژوهشی که به طور همزمان شامل دسته امتحانات هم میشوند، صرفا به وسیله پرتال آموزشی اقدام به ثبت نام کنند و نیازی به ثبت درخواست در سامانه سماد ندارند.

همه دانشجویان متقاضی (اعم از ساکنین فعلی فاز نهم و دانشجویان غیرساکن) می بایست برای فاز دهم ثبت نام کنند و پس از تاریخ مقرر، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

کلیه دانشجویان ورودی 97 ارشد، ورودی 95 و به قبل کارشناسی و ورودی 93 دکتری و به قبل امکان استفاده از خوابگاه را به دلیل اتمام سنوات مجاز خوابگاهی در این فاز (دهم) نخواهند داشت.

در موارد خاص نظیر دفاع از انتها نامه، انجام تست آزمایشگاهی، آزمون جامع و ... با تایید استاد راهنما و در صورت وجود ظرفیت حداکثر به مدت ده روز در فاز دهم خوابگاه امکان سکونت وجود دارد.

کلیه دانشجویان، پس از تایید اسکان به وسیله اداره امور خوابگاه ها و اخذ تاییدیه سلامت از مرکز بهداشت فقط و فقط در روزهای کاری از ساعت 8 تا 15 امکان دریافت مجوز ورود به خوابگاه را دارند. ورود به خوابگاه منوط به تزریق دو دز واکسن خواهد بود. (ارائه کارت الکترونیک واکسیناسیون صادر شده از سوی وزارت بهداشت الزامی است.)

بر این اساس پذیرش مهمان در خوابگاه ها و نیز مهمانسراها تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

تردد در خوابگاه از اول دی برای همه دانشجویان ساکن و غیرساکن در فاز نهم، منوط به طی مراحل اسکان (اعم از ثبت درخواست در پرتال آموزش و نیز نهایی شدن اسکان به وسیله دفتر خدمات دانشجویی) و ثبت تردد در سامانه سماد می باشد. در غیر اینصورت دانشجو ساکن فاز 9 در صورت دارا بودن شرایط فاز دهم بایستی مهمان باشد و هزینه مهمانی بپردازد.

دانشجویان از تاریخ دفاع خود، حداکثر به مدت 15 روز به منظور انجام امور فارغ التحصیلی فرصت اسکان خواهند داشت. پس از این تاریخ چنانچه دانشجو اقدام به تخلیه خوابگاه ننماید، هزینه اسکان به صورت روزشمار و آزاد خواهد بود و بایستی فورا خوابگاه را ترک نماید.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در ترم جاری امتحان دارند باید به وسیله ثبت نام در سامانه سماد اقدام کنند و بعد از تطبیق با فهرست آموزش در ساعات اداری 8 تا 15 به دفتر خدمات دانشجویی مراجعه کنند و اسکان این دسته از دانشجویان صرفا یک هفته قبل از زمان آغاز امتحان ممکن می باشد و زودتر از این زمان برای اسکان مراجعه کنند.

دانشجویان کارشناسی 96 که پروژه آنها در پرتال ثبت شده است، می توانند درخواست خود را به وسیله پرتال آموزش -قسمت درخواست خوابگاه ثبت کنند و پس از تایید استاد راهنما و دانشکده، و موافقت اداره در روزهای کاری از ساعت 8 تا 15 جهت اخذ تاییدیه سلامت به این اداره مراجعه و مراحل اخذ خوابگاه خود را طی کنند.

در ضمن به سایر دانشجویان کارشناسی خوابگاه تعلق نخواهد گرفت.

دانشجویان مقطع ارشد بخش ارشد تئوری و تجربی که پروژه آنها در پرتال ثبت شده است بایستی درخواست خود را به وسیله پرتال آموزش -قسمت درخواست خوابگاه- ثبت کنند و پس از تایید استاد راهنما و دانشکده، و موافقت اداره در روزهای کاری از ساعت 8 تا 15 جهت اخذ تاییدیه سلامت به این اداره مراجعه و مراحل اخذ خوابگاه خود را طی کنند.

دانشجویان مقطع دکتری ورودی 94 تا 97 باید درخواست خود را به وسیله پرتال آموزش قسمت درخواست خوابگاه ثبت کنند و پس از تایید استاد راهنما و دانشکده، و موافقت اداره در روزهای کاری از ساعت 8 تا 15 جهت اخذ تاییدیه سلامت به این اداره مراجعه و مراحل اخذ خوابگاه خود را طی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1959

به "شرایط تازه دانشگاه امیرکبیر برای اسکان دانشجویان خوابگاهی" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرایط تازه دانشگاه امیرکبیر برای اسکان دانشجویان خوابگاهی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تازه دانشگاه امیرکبیر برای اسکان دانشجویان خوابگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید