خوابگاه و کلاس های دانشگاه ارومیه ضد عفونی می گردد

به گزارش مجله اندیشه، معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: با توجه به برنامه ضد عفونی کردن خوابگاه ها و کلاس های درس از دانشجویان می خواهیم ایام تعطیلی در خوابگاه حضور نداشته باشند.

خوابگاه و کلاس های دانشگاه ارومیه ضد عفونی می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

عبدالناصر نظریانی، معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: به منظور برطرف نگرانی خانواده ها و برای جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا تمامی فعالیت های آموزشی دانشگاه ارومیه از امروز یکشنبه، چهارم اسفند ماه تا آخر هفته جاری تعطیل شد.

نظریانی مطرح نمود: در این راستا، دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری های ویروسی، استخر پردیس نازلو و کلیه سالن های ورزشی دانشگاه، آبدارخانه های تعطیل نموده است و همچنین رستوران های دانشگاه ازامروز برای ناهار غذای گرم و برای شام جیره خشک توزیع خواهند کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه در ادامه توضیح داد: از فردا دوشنبه 6 اسفند ماه رستوران های دانشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد شد. غذا های رزرو شده و نخورده مشمول جریمه نخواهد شد.

وی گفت: در خصوص نحوه جبران کلاس های تعطیل شده معاونت آموزشی تصمیم مقتضی را اتخاذ خواهد نمود. سرویس های رفت و برگشت دانشگاه به حالت ایام بین ترم باز خواهد گشت همچنین اردو های زیارتی، علمی و تفریحی تا اطلاع ثانوی لغو خواهد شد.

نظریانی اظهار داشت: با توجه به برنامه ضد عفونی کردن خوابگاه ها و کلاس های درس از دانشجویان می خواهیم در ایام تعطیلی در خوابگاه حضور نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 826

به "خوابگاه و کلاس های دانشگاه ارومیه ضد عفونی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه و کلاس های دانشگاه ارومیه ضد عفونی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید