ساده ترین راه برای از بین بردن نفخ حبوبات

به گزارش مجله اندیشه، یک متخصص طب سنتی مواد غذایی چاق کننده سالم و نحوه مصرف آن ها را معرفی و درباره راه از بین بردن نفخ حبوبات توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید.

ساده ترین راه برای از بین بردن نفخ حبوبات

به گزارش مهر، علیرضا یارقلی در خصوص چاق نماینده های سالم گفت: هر چیزی که رطوبت شما را زیاد کند، چاق نماینده است. سمنو و رب عناب و خود عناب چاق نماینده است که می توان قبل و بعد غذا استفاده کرد و هم در طی روز استفاده گردد. وی اضافه کرد: مصرف این مواد برای هر بدنی مناسب و یاری نماینده است.

این متخصص طب سنتی در خصوص مصرف این مواد غذایی گفت: روزانه می توان با توصیه پزشک سه قاشق غذاخوری استفاده کرد، اما نباید در استفاده از آن زیاده روی گردد. وی با اشاره به اینکه بادام چاق نماینده است گفت: شیربرنج و فرنی نیز چاقی سالم می دهند.

یارقلی در خصوص نفخ حبوبات گفت: بعضی از مواد غذایی فراوری گاز می نمایند و برای افراد نفاخ توصیه نمی شوند. همانند حبوبات که در این گروه قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: برای برطرف نفخ حبوبات و استفاده از آن ها حتی برای افرادی که معده نفاخ ندارند هم پیشنهاد می گردد حبوبات را به مدت 4 ساعت خیس نموده و در این مدت تا سه بار آب آن را تعویض کنید، سپس به مدت 5 دقیقه جوشانده و آبکش کنید و نهایتاً در آبی تازه به طور کامل بپزید.

متخصص طب سنتی تاکید نمود: راه چاره دیگر برای برطرف نفخ حبوبات پختن آن به همراه زیره و برنج است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2166

به "ساده ترین راه برای از بین بردن نفخ حبوبات" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساده ترین راه برای از بین بردن نفخ حبوبات" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساده ترین راه برای از بین بردن نفخ حبوبات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید