نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش مجله اندیشه، بر اساس تصمیم دانشگاه علمی کاربردی، امتحانات خاتمه ترم نیمسال دوم 98-99 صرفا به صورت حضوری برگزار می شود.

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مختار جلالی جواران، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی دستورالعمل چگونگی تداوم فعالیت های آموزشی دانشجویان این دانشگاه را به رؤسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه ابلاغ کرد.

آخرین تصمیمات دانشگاه علمی کاربردی برای برگزاری کلاس ها از 17 خرداد، نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم و برگزاری ترم تابستان را در نیمسال دوم 98-99 به شرح زیر است:

- بازه ویرایش انتخاب واحد از تاریخ 17 خرداد لغایت 24 خرداد است و قابل تمدید نیست.

- کلاس های حضوری از روز شنبه 17 خرداد با هماهنگی واحد های استانی برگزار می شود.

- امتحانات انتها ترم صرفا به صورت حضوری برگزار می شود.

- با توجه به بازگشایی مراکز آموزشی و درخواست های مراکز بازه زمانی امتحانات نیمسال دوم 98-99 برابر نظر مدیریت واحد استانی از تاریخ 21 تیر لغایت 17 مرداد است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود.

در مصوبات این دانشگاه درباره ترم تابستان نیز آمده است: اعمال محدودیت اخذ واحد در ترم تابستان لغو شده و کلیه دانشجویان می توانند در طول ترم تابستان واحد اخذ کنند.

با توجه به شرایط نسبتا مناسب کنترل بیماری کرونا و برگزاری قابل قبول دروس در ترم جاری و به منظور مساعدت با درخواست مراکز آموزشی و رعایت شرایط تحصیلی دانشجویان، درصورت امکان برگزاری دروس به صورت حضوری و تأیید امکان برگزاری دوره تابستان توسط رؤسای واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی و با هماهنگی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، محدودیت ارائه واحد در دوره تابستان 99-98 لغو می شود.

بازه انتخاب واحد تابستان از تاریخ 4 مرداد لغایت 16 مرداد است.

پیش تر نیز آهون منش، رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی در گفت وگو با خبرنگار گفته بود: طبق دستور وزارت علوم دانشگاه ها از 17 خرداد باز می شوند و حدود 3 هفته (از هفته آخر تیر و هفته اول مرداد) برای رفع اشکال و درس هایی که به صورت غیر حضوری تمام نشده در نظر گرفته شده است.

آهومنش ادامه داد: همچنین مقرر شده درصدی از نمره نهایی هر درس (حدود 12 تا 14 درصد) برای آموزش غیر حضوری در نظر گرفته شده، باقیمانده هم برای نمره نهایی در نظر گرفته شود.

برگزاری امتحانات نظری دانشگاه علمی کاربردی از 17 مرداد

امتحانات انتها ترم دانشگاه ها چگونه برگزار می شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1074

به "نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید