خط تلفن ثابت برای متقاضیان باید یک ماهه دایر شود

به گزارش مجله اندیشه، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدت زمان دایری هر خط تلفن ثابت را یک ماه اعلام و مخابرات را ملزم کرد که خطوط متقاضیان را ظرف مدت یک ماه نصب کند.

خط تلفن ثابت برای متقاضیان باید یک ماهه دایر شود

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید مختاری مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: شرکت مخابرات ایران باید حداکثر یک ماه پس از تاریخ درخواست متقاضی خط تلفن ثابت در نواحی شهری، سرویس مشترک را دایر کرده و به وی تحویل دهد.

وی اضافه کرد: با توجه به الزامات پروانه ای پیش بینی شده برای شرکت مخابرات ایران و در راستای تحقق دولت الکترونیک و تسهیل در دسترسی متقاضیان به سرویس تلفن ثابت، سامانه ثبت نام اینترنتی تلفن ثابت شرکت مخابرات در سال گذشته راه اندازی شده است و در حال حاضر متقاضیان می توانند به صورت الکترونیکی برای تلفن ثابت ثبت نام کنند.

مختاری شرح داد: علاوه بر سامانه ثبت نام اینترنتی متقاضیان خط تلفن ثابت در سطح کشور می توانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین و دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام سرویس تلفن ثابت و دریافت کد رهگیری اقدام کنند و با استفاده از کد رهگیری وضعیت دایری خط تلفن درخواستی خود را پیگیری کنند.

این مقام مسئول در رگولاتوری تاکید کرد: در صورتی که عوامل فروش شرکت مخابرات ایران درخواست حضوری متقاضی را برای ثبت سرویس تلفن ثابت نپذیرند، متقاضی می تواند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.195.cra.ir و یا تماس با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات 195، شکایت خود را ثبت کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 161

به "خط تلفن ثابت برای متقاضیان باید یک ماهه دایر شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط تلفن ثابت برای متقاضیان باید یک ماهه دایر شود"

1 دیدگاه

پژمان پیرعباسی 17 دی 1401

من الان بیش از 3 ماه است که تو تهران منطقه 9 درخواست تلفن دادن که هیچ خبری نیست

پاسخ به پژمان پیرعباسی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید