جهش شمار افراد بستری شده در بیمارستان به علت ابتلا به کرونا در آمریکا

به گزارش مجله اندیشه، مرکز کنترل بیماری ها در آمریکا پیشبینی کرد شمار مبتلایان به کرونا در این کشور شاهد جهش باشد.

جهش شمار افراد بستری شده در بیمارستان به علت ابتلا به کرونا در آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، شیوع فزاینده موارد تازه ابتلا به بیماری کووید-19 مقامات مسئول را در آمریکا بسیار نگران نموده است.

بر این اساس، مرکز کنترل بیماری ها در آمریکا تازهترین گزارش و ارزیابی خود را درباره پیش بینی شرایط کرونا در هفته های آینده در این کشور منتشر کرد. براساس این گزارش، این مرکز پیش بینی نموده است تا اواسط ماه ژانویه (دو هفته دیگر)، هر روز 17 هزار مورد از بستری شدن در بیمارستان به دلیل ابتلا به بیماری کووید-19 در آمریکا ثبت خواهد شد.

در حال حاضر این رقم، 9400 مورد در روز است. مقایسه این دو رقم نشان دهنده افزایش چشمگیر بستری شدن ناشی از ابتلا به کرونا در هفته های آینده در آمریکاست.

براساس همین گزارش، در چهار هفته آینده بیش از 45 هزار مورد تازه فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-19 در آمریکا ثبت خواهد شد. این رقم بسیار بیشتر از شمار فوتی های کرونا در چهار هفته گذشته است.

لازم به ذکر است در هر سال، معمولا 12 تا 52 هزار نفر در آمریکا به دلیل ابتلا به آنفلوانزای معمولی جان خود را از دست می دهند. مقایسه این رقم با شمار فوتی های کرونا در چهار هفته آینده، نشان دهنده مقدار مرگبار بودن کرونا در یک ماه آینده در آمریکا است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2014

به "جهش شمار افراد بستری شده در بیمارستان به علت ابتلا به کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهش شمار افراد بستری شده در بیمارستان به علت ابتلا به کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید