توزیع روزانه مرغ به 950 تن رسید

به گزارش مجله اندیشه، تهران (پانا) - مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع روزانه 950 تن مرغ منجمد و گرم در میادین و فروشگاه های زنجیره ای با نرخ مصوب اطلاع داد.

توزیع روزانه مرغ به 950 تن رسید

به گزارش خبرنگاران، رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع 650 تن مرغ گرم اطلاع داد و گفت: توزیع مرغ گرم در میادین استان تهران از روزانه 50 تن آغاز شد و امروز ورودی میدان بهمن به 650 تن رسید.

وی افزود: بنابر برنامه ریزی اجرا شده روزانه 300 تن بار را در میادین تهران و مابقی را در فروشگاه های زنجیره ای و صنوف منتخب عرضه خواهیم کرد.

سالمی قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم را 18 هزار و 500 تومان گفت و گفت: تا اطلاع ثانوی قیمت مصوب مرغ در میادین و فروشگاه های زنجیره ای 18 هزار و 500 تومان خواهد بود، درحالیکه طی روز های قبل 2 نوع نرخ در مرغ گرم داشتیم به طوریکه تولیدنمایندگانی که 100 درصد نهاده دریافت کردند با نرخ 18 هزار و 500 تومان و مرغدارانی که 53 درصد نهاده هایشان را با نرخ مصوب دریافت کردند، مرغ تولیدی را با قیمت 20 هزار و 400 تومان عرضه می کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز علاوه بر توزیع روزانه 650 تن مرغ گرم، 300 تن مرغ منجمد را با نرخ 15 هزار تومان عرضه کردیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در عرضه مرغ گرم و منجمد نداریم، بیان نمود: توزیع مرغ تا تعادل قیمت و رسیدن بازار به نرخ مصوب ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه در بعضی میادین خبری از صف خرید مرغ نیست، گفت: بنابر بازدید های اجرا شده در میدان جلال و صادقیه، صف دریافت مرغ نداشتیم و علت اصلی تشکیل صف مراجعه افراد به میادین میوه و تره بار در هنگام صبح است که زمینه را برای ازدحام جمعیت بوجود می آورد، درحالیکه با مدیریت خبری از صف نیست.

سالمی در خاتمه در توصیه ای به افراد بیان نمود: با توجه به آنکه مرغ به میزان کافی وجود دارد و عرضه بتدریج افزایش می یابد، به افراد توصیه می گردد که از خرید های هیجانی خودداری نمایند چرا که ازدحام و هجوم برای خرید منجر به نوسانات قیمت در بازار شد که هم اکنون با افزایش عرضه و مراکز مشکل تا حدودی مرتفع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1375

به "توزیع روزانه مرغ به 950 تن رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع روزانه مرغ به 950 تن رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید