تمام فروشگاه های اپل در چین تعطیل می گردد

به گزارش مجله اندیشه، شرکت اپل امروز بیان کرد که تمام فروشگاه های خود در سراسر چین تا روز 9 فوریه و به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل می نماید.

تمام فروشگاه های اپل در چین تعطیل می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت اپل آمریکا بیان کرد که تمام فروشگاه های خود را در سراسر چین به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور تعطیل می نماید.

در بیانیه این شرکت آمریکایی آمده است: به دلیل اتخاذ سیاست احتیاط بالا و بر اساس مشورت هایی که با کارشناسان حوزه سلامت اجرا شده ما تمام دفاتر، فروشگاه ها و مراکز قراردادی خود را در سراسر چین تا 9 فوریه تعطیل می کنیم.

این شرکت همچنین اعلام نموده است که چشم انتظار بهبود اوضاع برای باز کردن فروشگاه های خود است.

پیشتر و طی هفته گذشته نیز اپل سه فروشگاه خود را تعطیل نموده بود.

البته اپل تنها شرکت آمریکایی که فروشگاه های خود را در چین تعطیل نموده است، نیست بلکه شرکت های دیگر نظیر مک دونالد و استارباکس نیز به صورت موقت فروشگاه های خود را تعطیل نموده اند.

بسیاری دیگر از شرکت های حاضر در چین نیز از کارمندان خود خواسته اند تا در محل کار حضور نیافته و حتی الامکان فعالیت های خود را از خانه انجام دهند.

شرکت اپل هم برای فروش محصولات خود و هم به عنوان چرخه تامین قطعات به شدت به چین وابسته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 648

به "تمام فروشگاه های اپل در چین تعطیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام فروشگاه های اپل در چین تعطیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید