تعداد بازیکنان Halo Infinite طی چند ساعت در استیم به 270 هزار نفر رسید

به گزارش مجله اندیشه، هنوز از عرضه نسخه بتای بخش چند نفره هیلو اینفینیت (Halo Infinite) 24 ساعت نگذشته که رکورد شکنی را آغاز کرده است. این بازی اول شخص شوتر توانسته تا بیش از 270000 بازیکن در استیم داشته باشد. این اولین بازی استودیو مایکروسافت است که توانسته در مدت زمان کوتاه به این تعداد بازیکنان برسد.

تعداد بازیکنان Halo Infinite طی چند ساعت در استیم به 270 هزار نفر رسید

نکته جالب اینجاست که عرضه این بازی کاملاً به صورت ناگهانی بود. یعنی به دلیل 20 سالگی ایکس باکس هیلو اینفینیت را دیروز منتشر کردند. سازندگان این بازی اعلام کردند که تمام دستاوردهای شما در نسخه بتا به بازی اصلی نیز وارد خواهد شد و فصل اول آن به طور رسمی از الان آغاز شده است. با توجه به این گفته ها انتظار می رفت که افراد زیادی بازی را تجربه کنند اما این تعداد به نوبه خود بی نظیر است. حتی بازی هایی مثل فورتزا هورایزن 5 هم به این رقم دست پیدا نکردند.

فورتزا هورایزن 5 از دید منتقدان و کاربران بسیار عالی عمل کرده و اینطور که به نظر می رسد ایکس باکس عناوین انحصاری خوبی را به بازار عرضه کرده است. با وجود اینکه فورتزا بسیار تحسین شد نتوانست به مقدار هیلو کاربران را به خود جذب کند.

هیلو در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی دارد. تعداد بازیکنان آن در روز دوشنبه توانست رتبه چهارم را در لیست بیشترین بازیکنان در روز را کسب کند. موارد بالای آن در لیست نیز عناوین مشهور و بسیار محبوب استیم یعنی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو (Counter Strike: Global Offensive)، دوتا 2 و پابجی هستند.

هنوز تعداد بازیکنان ایکس باکس و کامپیوتر شخصی باهم اعلام نشده است. با توجه به آمار بازیکنان روی کامپیوتر، این استقبال اگر روی ایکس باکس بیشتر نباشد، کمتر نیست. پس در حال حاضر افراد بسیار زیادی در حال تجربه نسخه بتای بازی هیلو اینفینیت هستند.

با توجه به اینکه فصل اول این بازی تا ماه می سال 2022 ادامه خواهد یافت، استودیو 343 موارد زیادی را به این بازی اضافه خواهد کرد. مخصوصاً با عملکرد حال حاضر هیلو انتظارت از پشتیبانی این بازی بسیار بالا است.

هیلو اینفینیت را می توان مهم ترین بازی کنسول های نسل نهمی مایکروسافت دانست. سیاست های درست بخش ایکس باکس مایکروسافت و سازنده این بازی باعث شده تا از آن استقبال بسیاری بشود. همین رایگان شدن بخش چند نفره یکی از بهترین اتفاقات برای مجموعه هیلو است. از طرفی اگر شما علاقه زیادی به داستان هیلو دارید می توانید آن را با پرداخت هزینه تجربه کنید.

بازی هیلو اینفینیت به طور رسمی در تاریخ 17 آذر (8 دسامبر) برای کنسول های نسل 9 و 8 مایکروسافت به همراه کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gameinformer.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1927

به "تعداد بازیکنان Halo Infinite طی چند ساعت در استیم به 270 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد بازیکنان Halo Infinite طی چند ساعت در استیم به 270 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید