ببینید؛ کپ کام از بازسازی Dead Rising رونمایی کرد

به گزارش مجله اندیشه، شرکت کپ کام در یک تریلر غافلگیرکننده از بازسازی نسخه اول سری Dead Rising با عنوان Dead Rising Deluxe Remaster رونمایی نموده است.

ببینید؛ کپ کام از بازسازی Dead Rising رونمایی کرد

بازی Dead Rising در سال 2006 برای ایکس باکس 360 منتشر شد. پس از آن در سال 2016 مجددا به صورت اچ دی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر شد. کپ کام سه دنباله اصلی برای این اثر منتشر کرد، اما از سال 2016 و Dead Rising 4 که فرانک وست نیز در آن نقش آفرینی کرد، شاهد نسخه تازهی در این مجموعه نبوده ایم. استودیوی پشت این سری نیز که شعبه ونکوور کپ کام بود، در سال 2018 تعطیل شد.

این بازی که به وسیله کارگردان خلاقیت سری مگا من یعنی کیجی اینافونه (Keiji Inafune) و یوشینوری کاوانو (Yoshinori Kawano) ساخته شده است، به علت ساختار گیم پلی منحصر به فرد و سناریو های مبارزاتی مجذوب نماینده و سرگرم نماینده مورد تحسین قرار گرفته است. در این اثر که مانند رزیدنت اویل 1، از فیلم های زامبی جورج رومرو و به ویژه Dawn of the Dead الهام گرفته است، شما به عنوان فرانک وست، سه روز درون بازی را در مرکز خرید Willamette Parkview مملو از زامبی ها می گذرانید و از هر چیزی که در یک مرکز خرید پیدا می گردد به عنوان سلاحی برای زنده ماندن استفاده می نمایند.

همانطور که فرانک در حال آنالیز شیوع بیماری است و عکس های مختلفی از شواهد می گیرد، او به یاری سایر بازماندگان می آید و به آن ها یاری می نماید تا فرار نمایند. فرانک می تواند توده های زامبی را با تفنگ یا اره برقی به جهنم بفرستد، یا در حالی که سوار بر اسکیت برد است یا لباس جنگی مگا من را پوشیده، آن ها را از سر راه بردارد.

در حال حاضر جزئیات بازی Dead Rising Deluxe Remaster اندک است، اما این اثر بازسازی شده ظاهرا تغییرات زیادی در بخش گرافیک متحمل شده و ظاهر فرانک وست به خوبی بازسازی شده است. از طرفی به نظر می رسد که او یک صداپیشه تازه دارد. جزئیات شهر بازی نیز بیشتر از پیش شده است.

طبق تریلر، نسخه بازسازی شده Dead Rising برای تازهترین نسل پلتفرم ها در امسال در دسترس خواهد بود که احتمالا به معنای انتشار بازی روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی است. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 تیر 1403 بروزرسانی: 9 تیر 1403 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2342

به "ببینید؛ کپ کام از بازسازی Dead Rising رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ کپ کام از بازسازی Dead Rising رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید