تبلیغ گوگل ادز و مشخص انتظارات واقع بینانه
به گزارش مجله اندیشه، تبلیغ گوگل ادز به عنوان یکی از تبلیغات ارزنده در زمینه خرید و فروش محصولات، محسوب می گردد.
جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.
تبلیغ گوگل ادز این امکان را برای شما فراهم می نماید که محصولاتتان را بیشتر در معرض نمایش بگذارید و به این ترتیب، مشتریان بیشتری برای کسب و کار خود فراهم کنید.
اما مهم ترین عامل در تبلیغات گوگل ادز، معین سطح انتظارات به صورت واقع بینانه است. به این معنا که انتظارات شما تا چه اندازه قابلیت اجرا شدن دارند؟
انتظارات شما از فروش محصولاتتان
گوگل ادوردز یک پلت فرم قابل دسترس است و تبلیغ گوگل ادز در زمان نتیجه می دهد. در نتیجه که شما برای تاثیر پذیری بیشتر تبلیغ گوگل ادز فرصت کمی در اختیار دارید.
همچنین احتمال بسیار کمی وجود دارد که شما با یک بار استفاده از تبلیغ گوگل ادز به سرعت به نتیجه برسید.
چرا که هر اقدامی در تبلیغ گوگل ادز یک عمل به خصوص به شمار می رود و تنها در یک مورد از محصول شما نتیجه خواهد داد. بنابراین نباید این انتظار را داشته باشید که بلافاصله پس از تبلیغ گوگل ادز، محصولات شما به فروش برسد.
هیچ عملکردی در فرایند تبلیغات کافی و مناسب نیست و تمامی کمپین هایی موفقیت آمیز شما در تبلیغ گوگل ادز، احتیاج به پایداری دارند.
شما باید پیوسته برای تبلیغ گوگل ادز، هزینه کنید، داده ها و نتایج را آنالیز کنید و کمپین خود را اصلاح کنید.
مجدد دوباره هزینه کنید، داده ها را ارزیابی کنید و کمپین خود را اصلاح کنید. در واقع ممکن است ماه اول آغاز کار شما در تبلیغات بسیار خسته کننده باشد.
نداشتن تماس تلفنی، باعث سیر نزولی در فروش شما و کاهش تاثیر تبلیغ گوگل ادز خواهد شد. به کنترل پنل نگاه کنید، همه موارد مورد احتیاج شما پرسیده خواهد شد. خبر خوب این است که شما در روبرو با چنین مسئله ای تنها نیستید.
من نیز به عنوان یک بازاریاب حرفه ای با چنین مسئله ای دست و پنجه نرم میکنم. هدف من آن است که شما را با انتظارات واقع بینانه ای که آشنا کنم.
به نحوی که شما و کسب و کار شما در جاده موفقیت قرار بگیرد. می دانم که شما با سختی به سمت جلو پیش خواهید رفت و احساس آزار دهنده ای گریبان شما را خواهد گرفت بنابراین شما احتیاج پیدا خواهید کرد کسی شما را به سمت جلو پرتاب کند.
در یک کمپین معمولی در تبلیغ گوگل ادوردز تقریبا سه ماه طول می کشد که یک گام به سمت جلو حرکت کنید و این عاملی برای دلسردی شما خواهد شد.
تبلیغ گوگل ادز و برآورده کردن انتظارات
در ماه اول ما به شما آموزش می دهیم که حدس بزنید و داده ها و اطلاعات خود را جمع آوری کنید. سپس کمپین خود را راه اندازی کنید و بعد سوالات خود را آغاز کنید.
CTR چیست؟ پیشنهاد شما درباره قیمت چیست؟ آیا ما تمام بودجه را مصرف می کنیم؟ این عادی است که شما در حسابرسی و عملکرد خود را برای درک بهتر بازار کار و فروش محصول خود تغییراتی ایجاد کنید. صرف هزینه برای خرید یک کتاب یا یک توپ به شما خواهد گفت که برنامه ای برای فروش شما موثر خواهد بود. در واقع نوع تاثیر گذار تبلیغ گوگل ادز به شما نشان داده خواهد شد.
شکل 2: چه زمانی تبلیغ گوگل ادز باعث بازگشت سرمایه می گردد؟
هر آنچه که درباره حدس های هوشمندانه به شما آموزش داده شده است، مبتنی بر چگونگی تفسیر داده ها و اطلاعات موجود است. در ماه دوم شما باید کوشش خود را بیشتر کنید و برای موفقیت بیشتر، پیشرفت چشمگیری داشته باشید.
چرا که شما چندین هفته خود را صرف جمع آوری و تحلیل و تفسیر داده های خود نموده اید و تجربه ای از آزمایش ها و تست های اجرا شده خود دارید. زمانی که پنل فعالیت شما باز می گردد و می خواهید تبلیغ گوگل ادز خود را فعال کنید، در صورتی که اطلاعات خود را تجزیه کنید و تغییراتی را در آن جا به وجود آورید، نشان دهنده آن است که شما اطلاعات کامل تری درباره بازار کار خود خواهید داشت. به همین دلیل برای رسیدن به اطلاعات کامل و جامع در گوگل ادز احتیاج به صبر است. اگر هزینه زیادی را صرف کنید اما صبر کافی نداشته باشید، ممکن است پیش از آن که قدم رو به جلو بردارید، شکست بخورید.
زمان مورد احتیاج برای آغاز تبلیغ گوگل ادز
شما باید صبر داشته باشید و اجازه دهید داده های شما ارزیابی گردد. پس از طی شدن زمانی معادل دو ماه شما می توانید شکاف ها و عوامل مایوس کننده خود را از بین ببرید. شاید هدف اصلی شما حرکت در ترافیک و افزایش بازدید سایت شما باشد اما باید بدانید که این به دست آوردن این ترافیک بسیار پرهزینه است. اما با این حال شما می دانید که پس از دو ماه می توانید به این ترافیک دسترسی داشته باشید، هرچند که نتوانید آن را بخرید بنابراین در این ماه برای تبلیغ گوگل ادز، باید از قیمت های ایده آل تری بهره ببرید، به نحوی که تغییرات شما به آرامی نتیجه دهد. کلمات کلیدی ممکن است در فرایند کار شما مکث ایجاد کند، پیشنهادات شما را مبنی بر خرید محصولاتتان کاهش دهد، کپی آگهی شما را تغییر دهد، صفحات فرود شما را مورد ارزیابی و تست قرار دهد و غیره. اما چیزی که اهمیت دارد آن است که داده های ارسالی توسط گوگل ادوردز مورد آنالیز و ارزیابی قرار می گیرند و به این ترتیب در شناسایی و رفتار مخاطبان به شما یاری می نماید. با این توصیف شما به راحتی قادر خواهید بود مشتریان خود را بشناسید و بر اثرگذاری تبلیغ گوگل ادز خود تاثیر مثبت بگذارید.
بازگشت سرمایه با تبلیغ گوگل ادز
همانطور که گفته شد، برای بازگشت سرمایه و هزینه تبلیغات گوگل صرف شده باید صبر داشته باشید و انتظارات خود را واقع بینانه تنظیم کنید. چرا که برای موفقیت در کسب و کار خود باید صبر داشته باشید. به طور معمول میزان زمان لازم برای بازگشت سرمایه و دیدن بازده سرمایه صرف شده توسط گوگل ادوردز، باید حداقل سه ماه صبر داشته باشید و سه ماه اولیه را به شدت کوشش کنید. با توجه به داده ها، کوشش و پشتکار می توانید تمام مخاطبان خود را در موقعیت های مناسبی دسته بندی کنید. این که شما آیا قصد دارید 100 دلار و با 10 هزار دلار خرج کنید فرایندی یکسان در پیش دارد.
مهم آن است که شاخص و هدف شما بر روی چه چیزی تمرکز پیدا نموده است. برای به دست آوردن دانش مورد تصمیمی بگیرید که چه مقدار زمان و هزینه میخواهید صرف کنید.
شما برای آغاز تبلیغ گوگل ادز و تبلیغات اپلیکیشن خود باید تصمیم بگیرید که در ماه اول چه چیزی را میخواهید از دست بدهید و با از دست دادن آن مسئله ای ندارید برای برداشتن گام های مطمئن روی آژانس تبلیغاتی ادوردز 20 حساب کنید و همین الان وارد سایت adwords20.com شوید و رایگان مشاوره بگیرید.
منبع: جام جم آنلاین