برندگان خوش شانس منتظر باشند؛ اسامی متقاضیان طرح جوانی جمعیت و مادران امروز اعلام می گردد

به گزارش مجله اندیشه، امروز اسامی برندگان طرح جوانی جمعیت و مادران در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام می گردد.

برندگان خوش شانس منتظر باشند؛ اسامی متقاضیان طرح جوانی جمعیت و مادران امروز اعلام می گردد

به گزارش خبرنگاران، مهدی تقدسی اظهار کرد: تعداد 208 هزار نفر در طرح ویرایش نوع خودرو در سامانه یکپارچه فروش شرکت نموده بودند که از بین آنان 100 هزار نفر که پنج اولویت خود را اعلام نموده بودند، تا خاتمه سال جاری خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اضافه کرد: بقیه 108 هزار نفر دیگر، افرادی بودند که همه پنج اولویت را در سامانه معین ننموده بودند و به طور تعیین افرادی هستند که خواهان دریافت خودروهای تارا و رانا بودند که با توجه به محدودیت تیراژ این خودروها سال جاری آنها را دریافت نخواهند کرد

وی ادامه داد: این افراد اگر سه گزینه دیگر و سایر خودروسازان را انتخاب می کردند، به طور قطع سال جاری خودرویی دریافت می کردند. که حالا فقط یک فصل جلو افتاده است.

تقدسی در خصوص طرح جوانی جمعیت هم گفت: با توجه به اتمام آنالیز افراد حاضر در این طرح، امروز اسامی برندگان طرح جوانی جمعیت و مادران در این سامانه اعلام می گردد.

وی بعلاوه با اشاره به زمان آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو، اظهار کرد: متقاضیان می توانند از 20 تا 29 اردیبهشت حساب وکالتی افتتاح نمایند و از تاریخ 3 خرداد سامانه بازگشایی می گردد تا متقاضیان بتوانند در آن ثبت نام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2271

به "برندگان خوش شانس منتظر باشند؛ اسامی متقاضیان طرح جوانی جمعیت و مادران امروز اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان خوش شانس منتظر باشند؛ اسامی متقاضیان طرح جوانی جمعیت و مادران امروز اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید