بهمن فیدلیتی وارد مرحله دوم فروش می گردد ، جزئیات زمان فروش

به گزارش مجله اندیشه، فروش مرحله دوم بهمن فیدلیتی در روز سه شنبه پنجم مرداد ماه به صورت نقدی و تحویل فوری انجام خواهد شد.

بهمن فیدلیتی وارد مرحله دوم فروش می گردد ، جزئیات زمان فروش

خبرنگاران - امیر میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: مرحله دوم فروش فیدلیتی در روز سه شنبه پنجم مرداد ماه به صورت آنلاین و به وسیله وبسایت ایرانی کار (bahman.iranecar.com) انجام خواهد شد.

به گفته میرمنصف فیدلیتی مطابق با مرحله نخست فروش، در دو مدل 5 و 7 نفره به صورت نقدی و مانند مرحله اول با قیمت قطعی و موعد تحویل شهریور ماه 1400 عرضه خواهد شد. سطح امکانات و تجهیزات بروز این محصول و بعلاوه قیمت گذاری مناسب و تحویل فوری آن باعث شده تا این محصول به گزینه ای مجذوب کننده برای مشتریان تبدیل شود.

فیدلیتی با شش رنگ عرضه خواهد شد

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: این خودرو علاوه بر تنوع در تعداد جایگاه در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و بعلاوه رینگ های 20 اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

پنج سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی

میرمنصف ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این میان تامین قطعات یدکی و آمادگی ارائه خدمات پس از فروش پیش از عرضه این محصول است. علاوه بر آن می توان به پشتیبانی خدمات گارانتی به مدت پنج سال یا 150 هزار کیلومتر و بعلاوه ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت 1سال یا 20 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) اشاره نمود.

نمای جلو بهمن فیدلیتی نمای عقب بهمن فیدلیتی نمای داخلی بهمن فیدلیتی

لازم به ذکر است شرکت بهمن موتور با سرمایه گذاری قابل توجه، پلتفرم فیدلیتی را خریداری نموده است و به علت اینکه این خودرو محصول استراتژیک شرکت بهمن موتور محسوب می شود توجه خاصی بر روی قیمت و کیفیت رقابتی آن دارد. فیدلیتی با پیشرانه یک و نیم لیتری توربوشارژر دار، توان 155 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر دارای جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که لذت رانندگی مطلوبی را برای سرنشینان فراهم خواهد نمود.

منبع: بیت ران
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1772

به "بهمن فیدلیتی وارد مرحله دوم فروش می گردد ، جزئیات زمان فروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهمن فیدلیتی وارد مرحله دوم فروش می گردد ، جزئیات زمان فروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید