شرایط فروش تیگو 5 توربو از سوی مدیران خودرو اعلام شد ، قیمت

به گزارش مجله اندیشه، شرایط فروش تیگو 5 توربو رسماً از سوی مدیران خودرو اعلام شد. این شرکت خودروسازی قرار است جمعاً 240 دستگاه از این محصول را به بازار ارائه کند. تیگو 5 توربو خودرویی است که به مناسبت بیستمین سالگرد شروع فعالیت مدیران خودرو فراوری خواهد شد.

شرایط فروش تیگو 5 توربو از سوی مدیران خودرو اعلام شد ، قیمت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

خبرنگاران - تیگو 5 توربو با نام و نشان چری در بازار خودرو حضور خواهد داشت. شرایط فروش این کراس اوور مدیران خودرو از امروز (شنبه 29 خرداد 1400) رسماً اعلام شده و متقاضیان می توانند نسبت به خرید این خودرو اقدام نمایند. قیمتی که مدیران خودرو برای شرایط فروش تیگو 5 توربو در نظر گرفته، 790.000.000 تومان است. این خودرو با خطوط بدنه قرمز رنگ فراوری خواهد شد و نشان بیست سالگی مدیران خودرو بر روی آن قرار گرفته است. اما احتمالاً در عرضه های بعدی این رنگ آمیزی از بدنه خودرو حذف خواهد شد.

این در حالی است که نمونه بدون توربوشارژ تیگو 5، 38 میلیون تومان مقرون به صرفه تر است. مدیران خودرو در آخرین شرایط فروش خود، تیگو 5 را به قیمت 752.353.000 تومان به معرض فروش گذاشته بود.

مشخصات فنی تیگو 5 توربو

چری تیگو 5 توربو با موتور 1.5 لیتری فراوری می گردد. این موتور 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. گیربکس در نظر گرفته شده برای این کراس اوور دیفرانسیل جلو، از نوع CVT است. اما با این تفاوت که گیربکس آن عملکردی مشابه آریزو 6 دارد و حالت تعویض دنده مصنوعی آن 9 سرعته است.

در زمینه امکانات رفاهی هم فرمان برقی جایگزین سیستم هیدرولیک قبلی شده است. گرم کن جایگاه های جلو، سانروف برقی، کروز کنترل، سنسور نور، سنسورهای پارک جلو و عقب، تهویه مطبوع دو کاناله، دوربین دید عقب، سامانه آغاز حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، تنظیم برقی جایگاه راننده، تریم داخلی چرم و… از جمله امکانات رفاهی این خودرو به تعداد می فرایند.

منبع: بیت ران
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1737

به "شرایط فروش تیگو 5 توربو از سوی مدیران خودرو اعلام شد ، قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش تیگو 5 توربو از سوی مدیران خودرو اعلام شد ، قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید