بازی ارباب حلقه ها: گالوم شهریور ماه برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد

به گزارش مجله اندیشه، بازی ارباب حلقه ها: گالوم (Lord of the Rings: Gollum) در تاریخ 10 شهریور (1 سپتامبر) برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. همینطور اینکه این بازی در انتهای سال 2022 میلادی برای کنسول سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

بازی ارباب حلقه ها: گالوم شهریور ماه برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد

مجموعه ارباب حلقه ها یکی از محبوبترین عناوین فانتزی در جهان است. فیلم های این مجموعه نیز بسیار قدرتمند بوده و به همین علت هواداران بسیار زیادی در سر تا سر جهان دارد. یکی از کاراکترهای مهم در ارباب حلفه ها گالوم است. او داستان مخصوص خود را داشته و به علت علاقه زیادی که به حلقه دارد، به این شکل درآمده است.

در بازی ارباب حلقه ها: گالوم، شما داستان این کرکتر را تجربه خواهید کرد. از کتاب اول گرفته تا انتهای کتاب سوم. داستان این بازی بعد از این است که گالوم حلقه را از دست می دهد. او تصمیم می گیرد تا به یک سفر برود. سفری که از میان Middle Earth عبور خواهد نمود. با توجه به ویژگی های خاص گالوم او چندان برای مبارزه آماده نیست. با اینحال می توان از دست دشمنان فرار کرد یا بدون این که متوجه شوند، از کنارشان عبور کرد.

در این بازی کاراکترهای آشنای زیادی وجود دارند. به همین علت به طور کلی بازی گالوم حس آشنایی را به هواداران مجموعه ارباب حلقه ها منتقل خواهد نمود. اگر شما به داستان این مجموعه را به یاد داشته باشید، می دانید که گالوم در اصل دو شخصیت دارد. اولی همان گالوم که بسیار منفور و منفی است. دومی نامیگل (Smeagol) که شخصیت مثبت او است. در اصل نامیگل نام اصلی گالوم بوده و شخصیت او است قبل از اینکه به این موجود تبدیل گردد.

حال بازیکنان می توانند انتخاب نمایند که کدام شخصیت گالوم در تصمیم گیری ها عمل کند. به همین علت داستان نیز متفاوت خواهد بود و فرایند بازی نیز برای هر فرد متمایز خواهد شد. همین عنصر تصمیم گیری باعث هیجان در بازی می گردد.

از مجموعه ارباب حلقه ها موارد بسیار زیادی وجود دارند. از بازی های ویدئویی تا بازی های رو میزی همگی با استفاده از جهانی ارباب حلقه ها ساخته شده اند. با اینحال در این مدت به گالوم بی توجهی شده بود. حال اگر شما به این شخصیت علاقه دارید، قطعاً بازی ارباب حلقه ها: گالوم را تجربه کنید.

تصاویر جدیدی از بازی منتشر شده است که آن ها را در ادامه برای تان قرار داده ایم.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2114

به "بازی ارباب حلقه ها: گالوم شهریور ماه برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ارباب حلقه ها: گالوم شهریور ماه برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید