هتل قفقاز اسپورت Qafqaz Sport Hotel، هتلی 5 ستاره در شهر قبله جمهوری آذربایجان

به گزارش مجله اندیشه، هتل قفقاز اسپورت (Qafqaz Sport) هتلی 5 ستاره در شهر قبله جمهوری آذربایجان است که با کمی فاصله از مرکز شهر قرار گرفته است.

هتل قفقاز اسپورت Qafqaz Sport Hotel، هتلی 5 ستاره در شهر قبله جمهوری آذربایجان

این هتل در دکوراسیون خود از رنگ های روشن و بژ استفاده نموده و به این دلیل اتاق های آن، پر نورتر به نظر می آیند.

از طرفی، این رنگ های پاستیلی حس و حال فانتزی به اتاق ها داده و اقامت میهمانان را به خاطره تکرار نشدنی تبدیل می نماید.تمامی اتاق ها و کلبه های پاستیلی رنگ هتل قفقاز اسپورت، دارای سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و دوش و حمام بوده و تخت خواب های گرم و نرم آن خوابی راحت و خوش را به میهمانان هدیه می دهد.

در کنار این اتاق های پاستیلی رنگ، رستورانی با دکوراسیون بژ رنگ قرار گرفته که انواع غذاهای خوش طعم و مزه بین المللی را سرو می نماید. مهمانان این هتل می توانند در تراس آفتابگیر هتل قفقاز اسپورت باکو به استراحت بپردازند همچنین امکان برپایی آتش هم فراهم شده است.

بخش کافه هتل قفقاز اسپورت باکو با انواع نوشیدنی ها و قهوه ها در اختیار میهمانان هتل قرار گرفته است. همچنین ماشین های خوراکی برای دریافت نوشیدنی و اسنک تدارک دیده شده. دیگر امکانات قفقاز اسپورت باکو عبارتند از امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق های VIP و اتاق های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی، استخر روباز زیبا، سونا، حمام بخار ترکی، مرکز اسپا و خدمات زیبایی.

موقعیت هتل قفقاز اسپورت باکو نیز بسیار مناسب است و باعث شده تا میهمانان، دسترسی راحتی به جاذبه هایی مانند پارک تفریحی قبله لند داشته باشند. نکته دیگری که در خصوص هتل قفقاز اسپورت باکو نباید فراموش گردد وای فای با سرعت بالای آن است که رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرد.

برای تجربه یک سفر به یادماندنی می توانید از امکانات تفریحی هتل قفقاز اسپورت باکو مانند بیلیارد و شرکن در تور دوچرخه سواری برای لذت بیشتر بهره ببرید.

هتل Qafqaz Sport Hotel دارای امکاناتی برای افراد ناتوان و استفاده نمایندگان از ویلچر است تا آنها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه نمایند. هتل Lara Family Club با دارا بودن امکاناتی چون زمین و محوطه بازی، کتاب، فیلم، موسیقی و استخر مخصوص بچه ها انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی به همراه بچه ها است.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1401

به "هتل قفقاز اسپورت Qafqaz Sport Hotel، هتلی 5 ستاره در شهر قبله جمهوری آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل قفقاز اسپورت Qafqaz Sport Hotel، هتلی 5 ستاره در شهر قبله جمهوری آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید