احضار رییس دانشگاه تهران به شورای شهر به علت قطع درختان

به گزارش مجله اندیشه، عضو شورای شورای شهر تهران گفت: رئیس دانشگاه تهران باید به شورا بیاید و درباره قطع 200 اصله درخت در مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران شرح دهد.

احضار رییس دانشگاه تهران به شورای شهر به علت قطع درختان

به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد صادقی گفت: برای قطع درختان فقط نباید در صحن شورا تذکر بدهیم، باید رییس دانشگاه تهران به شورا بیاید و شرح دهد که این درختان را به چه حقی قطع کردند؟ ما از هرکس توقع داشته باشیم، از رییس دانشگاه تهران توقع این کار را نداریم و نیازمند شرح است.

روز چهارشنبه دهم فروردین 200 اصله درخت به وسیله یک دستگاه رسمی دولتی در خیابان خوارزمی در مرکز لرزه نگاری وابسته به دانشگاه تهران جا به جا و قطع شد.

حمید جوانی شهردار منطقه 3 درباره این ماجرا نوشت: به رغم پیگیری های اجرا شده و جلوگیری از قطع و جابجایی درختان به وسیله عوامل منطقه و با وجود تذکرات اعضای شورای شهر تهران، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران بدون توجه به این تذکرات دوباره از امروز نسبت به قطع درختان در بزرگراه شهید همت تقاطع بزرگراه شهید چمران، اقدام نموده است.

ناصر امانی هم درباره ضرب و شتم کارکنان شهرداری به وسیله نیروهای دانشگاه تهران گفت: این برخورد به حدی بود که ممکن بود از ارتفاع بالا کارکنان شهرداری را به پایین پرت نمایند و لباس آن را پاره کردند؛ بعلاوه از گاز اشک آور علیه ماموران شهرداری استفاده کردند.

سید احمد علوی با انتشار توئیتی در مورد صحبت های شهردار منطقه 3 مبنی بر حمله کارمندان موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران با باتون به کارمندان شهرداری که قصد ممانعت از قطع درختان در محوطه این موسسه را داشتند، خواهان ورود دستگاه قضا و رییس دانشگاه تهران به این موضوع شد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2076

به "احضار رییس دانشگاه تهران به شورای شهر به علت قطع درختان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احضار رییس دانشگاه تهران به شورای شهر به علت قطع درختان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید