شروع رزرو هتل برای تعطیلات نوروزی 1400

به گزارش مجله اندیشه، رئیس جامعه هتلداران از شروع رزرو نوروزی هتل ها اطلاع داد. رزرو هتل ها برای نوروز 1400 بدون هیچ محدودیتی در تمام شهرها انجام می گردد.

شروع رزرو هتل برای تعطیلات نوروزی 1400

جمشید حمزه زاده، رئیس جامعه هتل داران، از شروع رزرو هتل ها برای تعطیلات نوروزی 1400 اطلاع داد. وی با اشاره به تغییرات در نحوه رزرو و کنسلی هتل ها در نوروز 1400 گفت که این رزروها بدون هیچ محدودیتی در همه شهرهای ایران انجام می گردد. حمزه زاده در این رابطه اضافه نمود:

کنسلی رزروهای عید نوروز با سال گذشته تفاوت هایی دارد. سال پیش به علت شیوع ویروس کرونا و اعلام تعطیلی هتل های همه شهرهای کشور به وسیله ستاد مبارزه با این بیماری، هتل ها مبلغ کنسلی مسافران را پرداخت کردند. اما سال جاری مسافر با علم به شیوع کرونا اقدام به رزرو هتل می نماید. بنابراین اگر اتاقی را کنسل کند، تابع دستورالعمل و شیوه نامه رزرو مراکز اقامتی خواهد بود و بر اساس آن باید جریمه کنسلی را بپردازد. مگر اینکه ستاد کرونا اعلام کند، هتل های یک شهری تعطیل گردد. در آن صورت هم باید جلسه ای برگزار شده و تصمیم گیری گردد. البته ما امیدوار هستیم در عید 1400 هیچ شهری و در پی آن هیچ هتلی تعطیل نگردد.

رئیس جامعه هتل داران با اشاره به محدودیت ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا برای سفرهای نوروزی با خودروی شخصی، اظهار کرد:

سفرهای ریلی و هوایی همچنان انجام می گردد. اکنون همه هتل ها در همه شهرهای کشور فعال هستند، مگر آنکه مدیر هتلی بخواهد فعلاً فعالیت نکند؛ مانند بعضی از هتل های مشهد که مالک تصمیم گرفته فعلاً مهمان نپذیرد، اما ستاد کرونا اعلام ننموده تعطیل گردد. در واقع ستاد کرونا هتل های هیچ شهری را تعطیل ننموده است.

جمشید حمزه زاده ضمن اشاره به مسائل مالی هتل ها و عدم حمایت مفید دولت از هتل دارن، بر عدم افزایش قیمت هتل ها تاکید نمود و اذعان داشت:

افزایش نرخی نخواهیم داشت و همه هتل های کشور با همان نرخ سال 99 اقدام به رزرو نموده اند.

رئیس جامعه هتلداران در مورد اسکان بیماران مبتلا به کرونا در هتل ها نیز توضیح داد:

با وزارت بهداشت جلساتی دراین باره داشتیم و قرار شد لیست هتل هایی که اعلام آمادگی نموده اند تا بیماران کرونایی را بپذیرند، به آن ها ارائه کنیم. این کار انجام شد؛ اما بعد از انجام مدتی آن ها اعلام احتیاج نکردند و هیچ هتلی میزبان بیماران کرونایی نبود.

منبع: کجارو / خبرآنلاین
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2017

به "شروع رزرو هتل برای تعطیلات نوروزی 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع رزرو هتل برای تعطیلات نوروزی 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید