کوتاهی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبار بافت تاریخی دهدشت

به گزارش مجله اندیشه، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: : طی دو سال اخیر مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار برای بافت تاریخی دهدشت در نظر گرفته شد اما با توجه به مشکل قانونی که پیگیری نکردند این اعتبار جذب نشد.

کوتاهی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبار بافت تاریخی دهدشت

سید علی احمد زاده در بازدید رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از پروژه های شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران با توجه به گذشت 10 سال از کلنگ زنی برخی پروژه ها در این شهرستان گفت: چنین پروژهایی بازدهی ندارند و باید طی نشستی علل کندی این پروژه ها بررسی شود.

وی با توجه به وجود سد مارون در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهره برداری این سد برای استان خوزستان است و تا به امروز حقابه ای به کهگیلویه نرسیده است.

احمدزاده با بیان اینکه طی نشستی با وزیر نیرو سهمی از حقابه مارون را برای کهگیلویه را خواهیم گرفت گفت: با تخصیص حقابه به کهگیلویه، حدود 6 هزار هکتار از اراضی غربی دهدشت از این سد بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگاران؛ وی بافت تاریخی دهدشت را یادآور شد و افزود: طی دو سال مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شد اما با توجه به مشکل قانونی که پیگیری نکردند این اعتبار جذب نشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1894

به "کوتاهی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبار بافت تاریخی دهدشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتاهی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبار بافت تاریخی دهدشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید