پیام تبریک رئیس خانه صنعت و معدن هرمزگان به مناسبت روز معدن

به گزارش مجله اندیشه، رئیس خانه صنعت و معدن هرمزگان به مناسبت فرارسیدن، هفته معدن در پیامی این روز را به معدنکاران و تمامی تولیدکنندگان مواد معدنی استان تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس خانه صنعت و معدن هرمزگان به مناسبت روز معدن

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ راوه بلاگ بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،رئیس خانه صنعت و معدن هرمزگان به مناسبت فرارسیدن، هفته معدن در پیامی این روز را به معدنکاران و تمامی تولیدکنندگان مواد معدنی استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت و معدن هرمزگان متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن خردادماه یادآور تلاشگران عرضه معدن و صنایع معدنی کشور است، هفته اول خرداد ماه فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای معدنی هرمزگان، نقش کلیدی این حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت استان یادآور شویم، عرصه ای که تلاش های تحسین برانگیز غیور مردان در شرایط تحریم های ظالمانه بین المللی، چرخ های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می رود.

بی گمان کسب موفقیت های بی بدیل تلاشگران عرصه معدن در بخش های دولتی و غیردولتی نشانه ای آشکار و مصداقی شاخص از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است که در پرتو مسئولیت پذیری منابع انسانی متعهد و متخصص به دست آمده است.

توسعه فعالیت های اکتشافی، ایجاد ارزش افزوده با تکمیل زنجیره ارزش و توسعه فرآوری با استفاده از روش ها و فناوری های نوین و توسعه پژوهش و افزایش ارتقای کیفی و کمی تولید، فعال سازی و احیای معادن کوچک مقیاس ازجمله معادن غیر فعال و معادن فعال قابل توسعه را می توان از مهم ترین اولویت های خانه صنعت و معدن و انجمن های تخصصی حوزه معدن برشمرد.

لذا اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت هفته اول خردادماه به عنوان هفته معدن خدمت تمامی فعالان معدنی، پیشرفت هرچه بیشتر حوزه معدن و صنایع معدنی استان هرمزگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1722

به "پیام تبریک رئیس خانه صنعت و معدن هرمزگان به مناسبت روز معدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تبریک رئیس خانه صنعت و معدن هرمزگان به مناسبت روز معدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید