واژگونی خودروی نیسان در میناب 17 نفر مجروح و یک فوتی بر جای گذاشت

به گزارش مجله اندیشه، خبرنگاران/هرمزگان رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام میناب از واژگونی خودرو به نیسان در محدوده شهرستان میناب اطلاع داد.

واژگونی خودروی نیسان در میناب 17 نفر مجروح و یک فوتی بر جای گذاشت

دکتر یدالله رئیسی ماکیانی عصر امروز (14 آبان ماه) در این خصوص اضافه کرد: در پی اعلام خبر واژگونی خودرو نیسان در ساعت 11:10 روز آدینه 14 آبان ماه در محدوده روستای گوسمند از توابع شهرستان میناب با 18 سرنشین که در دره سقوط نموده بود و بعلاوه اعلام دیسپج 115 به سوپروایزر بیمارستان جهت آماده باش به بخش اورژانس بلافاصله پس از انتقال بیماران به بخش در کمتر 15 دقیقه کلیه مراحل ویزیت سرپایی بیماران به وسیله دکتر سعید داوری متخصص طب اورژانس انجام شد.

وی اظهار کرد: از آنجایی که بیمارستان در حالت آماده باش کامل قرار داشت کلیه پزشکان متخصص جراح عمومی ، ارتوپدی و مغز و اعصاب حضور داشتند و معاینه بیماران ، بدون وقفه پس از مشاوره به وسیله طب اورژانس به متخصصین ارجاع داده می شد.

رئیسی بیانوی در خاتمه مطرح نمود: متاسفانه یک نفر خانم 29 ساله در محل حادثه فوت کرد و یک بیمار با حال بد در بخش آی سی یو بستری است و مابقی بیماران که 8 نفر آنان بچه ها بین 5 تا 9 ساله بودند در شرایط پایدار قرار دارند و 8 نفر دیگر هم از افراد بزرگسال بودند که حال این افراد هم خوب ارزیابی شده است.

به گزارش خبرنگاران، آخرین شرایط بیماران تا ساعت 18 آدینه 14 ابان 4 ترخیص که 2 نوجوان 12 ساله دوخانم 26 ساله و 45 ساله بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1920

به "واژگونی خودروی نیسان در میناب 17 نفر مجروح و یک فوتی بر جای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی خودروی نیسان در میناب 17 نفر مجروح و یک فوتی بر جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید