تور ارزان چین: هشدار پکن به اروپا: عزم ملت ما برای اتحاد تایوان به چین را دست کم نگیرید

به گزارش مجله اندیشه، نماینده چین با انتقاد از بعضی رفتار کشورهای اتحادیه اروپا تاکید نمود که موضع چین درخصوص تایوان به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

تور ارزان چین: هشدار پکن به اروپا: عزم ملت ما برای اتحاد تایوان به چین را دست کم نگیرید

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، نماینده چین در اتحادیه اروپا امروز (سه شنبه) گفت که این کشور هرگز موضع خود درقبال تایوان را تغییر نخواهد داد و درعین حال این نظر خود به اتحادیه اروپا را تغییر نخواهد داد که درصورت تصویب توافق سرمایه گذاری چین-اروپا ، اتحادیه اروپا باید تحریم های خود را لغو کند.

باوجود نشست آینده میان چین و اتحادیه اروپا که قرار است در انتها امسال میلادی برگزار گردد، اظهارات ژانگ مینگ بیانگر خوشبینی زیادی درخصوص دستاوردهای دیپلماتیک این نشست نیست زیرا بعضی از کشورهای این قاره ازجمله لیتوانی ارتباطات خود با تایوان را افزایش داده که این موضوع باعث خشم چین شده است.

ژانگ درباره تایوان گفت: اگر چیزی بخواهد تغییر کند، این موضوع خواهد بود که مردم چین اتحاد کامل و قویتر کشورمان را درک خواهند کرد.

وی در نشستی در بروکسل گفت: بعضی از مردم اروپا به نظر خواسته های مردم چین برای اتحاد کشورمان را دست کم گرفته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1956

به "تور ارزان چین: هشدار پکن به اروپا: عزم ملت ما برای اتحاد تایوان به چین را دست کم نگیرید" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان چین: هشدار پکن به اروپا: عزم ملت ما برای اتحاد تایوان به چین را دست کم نگیرید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: هشدار پکن به اروپا: عزم ملت ما برای اتحاد تایوان به چین را دست کم نگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید