تور ارزان ارمنستان: معرفی هتل نشنال ایروان ، 5 ستاره

به گزارش مجله اندیشه، هتل نشنال ایروان | Yerevan Hotel National

این اقامتگاه 5 ستاره، در شهر ایروان قرار گرفته و از میدان جمهوری 200 متر و از موزه تاریخ ارمنستان و مسجد آبی، تنها 400 متر فاصله دارد. هتل نشنال ایروان دارای استخر، سونا، باشگاه بدنسازی ،رستوران، اتاق هایی با امکانات کامل و یک سالن کنفرانس 221 متری است. خبرنگاران در ادامه برایتان ویژگی های خدماتی، رفاهی، تفریحی هتل نشنال ایروان Yerevan Hotel را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر بیان نموده است. با ما همراه باشید.

تور ارزان ارمنستان: معرفی هتل نشنال ایروان ، 5 ستاره

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

خدمات رفاهی هتل نشنال ایروان

شما می توانید از خدمات 24 ساعته بخش پذیرش استفاده نموده و چک-این و چک-اوت خصوصی انجام دهید. امکانات بخش پذیرش شامل راهنمای گردشگری، دستگاه ATM و انبار چمدان و تبدیل ارز می شوند. نظافت روزانه در هتل انجام می گیرد و اتوکشی، اتوشویی و خشکشویی هتل با پرداخت هزینه مجزایی برای مهمانان آماده شده است. اگر از هتل یا هر جای دیگری ماشین اجاره نموده اید می توانید از پارکینگ خصوصی هتل به صورت رایگان و بدون احتیاج به رزرو قبلی بهره ببرید.

هتل نشنال ایروان حمل و نقل شهری را هم برای مهمانان ممکن ساخته که با پرداخت مبلغی قابل استفاده است. در صورتی که سفر شما به این شهر کاری است، خدماتی نیز برای شما آماده شده است. دستگاه فکس و کپی هتل آماده است و اتاق های کنفرانس و جلسات کاری هم برای شما قابل استفاده است. البته در نظر بگیرید که این خدمات با پرداخت هزینه جداگانه از اتاق تان میسر است.

کارکنان هتل به زبان های گرجی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل نشنال ایروان

در داخل هتل یک باشگاه بدنسازی مجهز قرار گرفته که می توانید در طول اقامتتان به آنجا رفته و ورزش کنید. علاوه بر آن، سونا و استخر سرپوشیده ای هم موجود است. یکی دیگر از تفریحاتی که در هتل برای مهمانان فراهم شده، حمام سنتی است که بدون شک تجربه جالبی برای شما خواهد بود. پیشنهاد می دهیم رزرو هتل ایروان خود را در این اقامتگاه انجام دهید تا چنین امکاناتی داشته باشید.

رستوران های هتل

  • رستوران اصلی: صبحانه بوفه باز در این رستوان از ساعت 7 تا 11 صبح سرو می گردد که اگر روی اتاقتان حساب نشده باشد، هزینه مجزایی خواهد داشت. غذاهایی که برای ناهار و شام طبخ می شوند، غذاهای مدرن اروپایی است.
  • کافه لابی رز (Rose): این کافه صبحانه، ناهار، شام و میان وعده های سبک سرو می نماید و 24 ساعته باز است.

امکانات اتاق های هتل

هتل نشنال ایروان برای مهمانان اتاق هایی با امکانات کافی فراهم نموده است. اتاق ها همگی تهویه سرمایشی و گرمایشی دارند و فضای آن ها همواره مناسب استراحت است. نظافت به صورت روزانه صورت می گیرد و سرویس پذیرایی در اتاق، 24 ساعته است. اگر درخواست دهید به صورت رایگان اتو برایتان آورده می گردد، اما وسایلی نظیر میز کار، تلفن، گاوصندوق دیجیتالی و کمد به صورت پیش فرض در اتاق ها موجود می باشد.

سرویس بهداشتی و حمام، لوازم آرایشی-بهداشتی نظیر حوله لباسی، سشوار، صابون و … دارد و دارای وان یا دوش هستند. اگر هوس نوشیدنی داغ کردید، به وسیله دستگاه قهوه/چای ساز موجود می توانید برای خود یک نوشیدنی دم کنید. یخچال کوچک، اینترنت بی سیم و سیمی رایگان، تلویزیونی با شبکه های جهانی و بطری های آب رایگان از دیگر مواردی هستند که در این قسمت می توان ذکر کرد. اگر تخت نوزاد بخواهید رایگان است، اما تخت بزرگسال اضافه، هزینه مجزایی خواهد داشت.

انواع اتاق های هتل

  • سوئیت جونیور: 47 متر مربع مساحت این سوئیت هاست که یک تخت دونفره کینگ و یک مبل تخت شو در آن ها موجود است.
  • سوئیت سینیور: این سوئیت ها 70 متر مربع هستند و در آن ها یک تخت دونفره کینگ و یک مبل تخت شو قرار گرفته است.
  • اتاق دولوکس دبل: مساحت این اتاق ها 28 متر مربع است و دارای یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت تک نفره هستند.
  • اتاق استودیو: 41 متری هستند که یک تخت دونفره کینگ و یک مبل تخت شو در آن ها قرار داده شده است.
  • اتاق سوپریر: مساحت آن ها 37 متر مربع است که یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت تک نفره در آن ها وجود دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های ایروان

  • : 200 متر از اینجا فاصله دارید که پیاده 6 دقیقه ای خواهید رسید.
  • موزه تاریخ ارمنستان: تا این موزه 300 متر فاصله دارید که با 2 دقیقه تاکسی سواری به آنجا خواهید رسید. اگر پیاده بروید حدودا 5 دقیقه بعد خواهید رسید.
  • مسجد آبی: تا این جاذبه 400 متر فاصله دارید که با تاکسی 4 دقیقه و پیاده 8 دقیقه طول می کشد.
  • تئاتر و اپرای ارمنستان: 900 متر مسافت آن را می توانید با تاکسی 6 دقیقه ای و پیاده 11 دقیقه ای طی کنید.
  • کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر: مسافت 900 متری تا این کلیسا را با تاکسی 9 دقیقه ای طی خواهید کرد. اگر با مترو بروید 23 دقیقه و پیاده 18 دقیقه طول می کشد.
  • استادیوم هرازدان: تا این استادیوم حدودا 1.4 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی 7 دقیقه ای می رسید و پیاده روی تا آنجا 30 دقیقه طول می کشد.
  • ایروان: 4 کیلومتر تا شما فاصله دارد که با تاکسی 10 دقیقه و پیاده 20 دقیقه راه دارید. مترو شما را بعد از 22 دقیقه می رساند.
  • استادیوم جمهوریت وازگن سارگسیان: این استادیوم از شما 1.5 کیلومتر دورتر می باشد. با تاکسی 10 دقیقه ای و پیاده 25 دقیقه ای می رسید.
  • موزه ماتناداران: 8 کیلومتر تا شما فاصله دارد که 30 دقیقه پیاده روی دارد و با تاکسی 15 دقیقه ای خواهید رسید. اگر با مترو بروید نیز 30 دقیقه ای می رسید.
  • موزه نسل کشی ارمنستان: 2 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 10 دقیقه طول می کشد. مترو شما را بعد از 1 ساعت می رساند.
  • ایستگاه قطار ایروان: 6 کیلومتر از ایستگاه دورتر هستید که برای رسیدن به آنجا با تاکسی 15 دقیقه و با مترو 20 دقیقه را باید در راه باشید.
  • باغ وحش ایروان: 7 کیلومتر تا این جاذبه فاصله دارید که با تاکسی 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دژ اربونی: 8 کیلومتر تا شما فاصله دارد که 25 دقیقه ای به وسیله تاکسی به آنجا می رسید.
  • : 9 کیلومتر مسافت هتل نشنال ایروان تا فرودگاه را طی 20 دقیقه با تاکسی خواهید پیمود.

موقعیت هتل نشنال ایروان

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایروان 0010، خیابان امیریان 3/4

Amiryan Street 4/3, 0010 Yerevan, Armenia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1988

به "تور ارزان ارمنستان: معرفی هتل نشنال ایروان ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: معرفی هتل نشنال ایروان ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید