هتل کیپ سینا ویلا پوکت؛ اقامتگاهی لوکس و دل انگیز در جزیره زیبای پوکت، تجربه اقامتی خاص در ساحل (تور ارزان پوکت)

به گزارش مجله اندیشه، هتل کیپ سینا ویلا پوکت از هتل های 5 ستاره شهر پوکت به شمار می رود. هتل لوکس و زیبای کیپ سینا ویلا در جزیره زیبای پوکت قرار گرفته است. Cape Sienna Phuket Gourmet Hotel & Villas در سال 2008 ساخته شده و در سال 2017 مورد نوسازی قرار گرفته است.

هتل کیپ سینا ویلا پوکت؛ اقامتگاهی لوکس و دل انگیز در جزیره زیبای پوکت، تجربه اقامتی خاص در ساحل (تور ارزان پوکت)

برای سفر با تور ارزان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

با اقامت در این هتل لوکس از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. یکی از مزیت های اقامت در هتل کیپ سینا نزدیکی به سواحل پوکت است. همان طور که می دانید جزیره پوکت دارای سواحل زیبایی است که با خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت می توانید از آن ها بازدید کنید.

از دیگر جاهای دیدنی پوکت می توان به پارک فانتاسی شو اشاره نمود که حدود 5 کیلومتر تا هتل فاصله دارند. هتل کیپ سینا ویلا پوکت انتخابی عالی برای سفرهای دونفره است. با اقامت در این هتل زیبا تعطیلات خاطره انگیزی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل کیپ سینا ویلا پوکت

در هتل لوکس کیپ سینا ویلا پوکت طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. با استفاده از اینترنت رایگان، ارتباط راحتی را تجربه خواهید کرد. پذیرش هتل کیپ سینا 24 ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، صرافی، کانسیرج، اتاق چمدان و کمد به مهمانان ارائه می گردد. تیم حرفه ای هتل Cape Sienna Phuket Gourmet Hotel & Villas علاوه بر زبان تایلندی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و با کوشش ویژ ه ای برای ایجاد اقامتی راحت کوشش می نمایند. در این هتل چک این از ساعت 15 تا 23.30 و چک اوت از ساعت 1 تا 12 انجام می گیرد.

هتل کیپ سینا پذیرای بچه ها بالای 2 سال است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. با استفاده از خدمات اجاره خودرو می توانید به راحتی در سرتاسر شهر گردش نموده و از تمام جاذبه های پوکت بازدید نمایید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می گردد. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، هتل کیپ سینا ویلا پوکت را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل نموده است.

از امکانات دیگر هتل می توان به پارکینگ، آسانسور، کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته در منطقه ها مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره نمود. برای خرید وسایل ضروری سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. در این هتل خدمات خانه داری به صورت رایگان انجام می گردد و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات دیگری نظیر خشک شویی، اتو و لاندری برخوردار شوید. ناگفته نماند فرودگاه بین المللی پوکت در 19 کیلومتری هتل واقع شده است و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. گفتنی است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل Cape Sienna Phuket Gourmet Hotel & Villas دارای 146 واحد اقامتی شیک و راحت است. واحدهای اقامتی این مجموعه به سبک مدرن طراحی شده اند. از انواع اتاق های موجود در هتل کیپ سینا می توان به استودیو (با چشم انداز دریا)، ویلای سه خوابه با استخر خصوصی و چشم انداز دریا، ویلای یک خوابه، ویلای دوخوابه، ویلای چهارخوابه، ویلای پنج خوابه، آپارتمان یک خوابه (با چشم انداز دریا)، اتاق دلوکس (با چشم انداز دریا)، سوئیت جونیور (با وان آبگرم و چشم انداز دریا)، سوئیت ماه عسل (با چشم انداز دریا)، سوئیت گرند (با چشم انداز دریا) و پنت هاوس اگزکیوتیو (با چشم انداز دریا) اشاره نمود.

تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. از امکانات دیگر می توان به مینی بار، یخچال، کتری برقی، نشیمن، کمد لباس، میز و تلفن اشاره نمود. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. گفتنی است بعضی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان تعلق می گیرد.

امکانات تفریح هتل

هتل Cape Sienna Phuket Gourmet Hotel & Villas گزینه ای ایده آل برای سفرهای تفریحی است. با اقامت در این هتل 5 ستاره می توانید در اوقات فراغتتان در استخر روباز شنا نموده یا در آفتاب گیرها استراحت کنید. امکان سرو نوشیدنی در کنار استخر مهیا است. باغ زیبای هتل فضای مناسبی برای گردش دارد و امکانات باربکیو به مهمانان ارائه می گردد. برای تفریح بیشتر می توانید به تفریحاتی همانند بیلیارد و تنیس بپردازید. باشگاه ورزشی، مرکز اسپا و جکوزی از دیگر امکانات ویژه هتل کیپ سیا ویلا پوکت به شمار می روند.

رستوران هتل

اقامتتان در هتل Cape Sienna Phuket Gourmet Hotel & Villas با صرف صبحانه آمریکایی شروع خواهد شد. در صورت تمایل می توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید. برای صرف ناهار و شام کافی است به یکی از 2 رستوران موجود در داخل هتل تشریف ببرید. در رستوران مشرف به استخر، انواع غذاهای آمریکایی، بین المللی و کبابی سرو می گردد. برای صرف استیک، غذاهای دریایی و اروپایی به Plum Prime Steakhouse تشریف ببرید. انواع غذاهای رژیمی، اسنک و میوه نیز موجود است. برای چشیدن طعم لذیذ دسرهای تایلندی و نوشیدنی های متنوع سری به کافی شاپ هتل بزنید.

فاصله هتل کیپ سینا ویلا پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل کامالا: 800 متر

فاصله تا پارک فانتاسی شو: 4.7 کیلومتر

فاصله تا زبپ لاین فلاینگ هانومان: 14.3 کیلومتر

فاصله تا پناهگاه فیل ها: 14.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2227

به "هتل کیپ سینا ویلا پوکت؛ اقامتگاهی لوکس و دل انگیز در جزیره زیبای پوکت، تجربه اقامتی خاص در ساحل (تور ارزان پوکت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کیپ سینا ویلا پوکت؛ اقامتگاهی لوکس و دل انگیز در جزیره زیبای پوکت، تجربه اقامتی خاص در ساحل (تور ارزان پوکت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید