مشکل اصلی بوستان چیتگر نبود آب است

به گزارش مجله اندیشه، هاشمی رفسنجانی گفت: مشکل اصلی بوستان چیتگر موضوع آب است که برای حل این مشکل باید از سیستم آبیاری نوین استفاده کرد.

مشکل اصلی بوستان چیتگر نبود آب است

به گزارش خبرنگار ، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران پس از بازدید از آخرین وضعیت بوستان جنگلی چیتگر در منطقه 22 تهران در جمع خبرنگاران، گفت: پیرو تذکر آقای فراهانی عضو شورای شهر تهران پیرو مسائل بوستان جنگلی چیتگر، امروز بازدیدی را با هماهنگی از منطقه 22 تهران از بوستان جنگلی چیتگر انجام دادیم و مسائل این بوستان را از نزدیک مشاهده کردیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مسائل اساسی بوستان چیتگر، گفت: در بازدید ما و با شرحات شهرداری منطقه آقای نوذرپور، مهمترین مسائل این بوستان خشک شدن درختان به دلیل قطع آب این بوستان و بروز آتش سوزی در این بوستان بود و در این بازدید تلاش شد که شورای شهر هر تلاشی را که می تواند برای حل مسائل بوستان چیتگر انجام دهد.

هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: اقدام ها باید در جهت این باشد که شاهد بیشتر خراب شدن و از بین رفتن درختان بوستان جنگلی چیتگر نباشیم و در این بازدید آنچه که مشخص شد این است که مدیریت شهری منطقه 22 به اوضاع مسلط است و برای حل مسائل فعالیت مثبتی را انجام داده است.

او شرح داد: به دلیل به وجود آمدن سوءتفاهم در پرداخت حق آبه بوستان جنگلی چیتگر، آب این بوستان قطع شده که امیدواریم با رایزنی بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم و از سیستم آبیاری نوین (تحت فشار) در این بوستان استفاده کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 372

به "مشکل اصلی بوستان چیتگر نبود آب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل اصلی بوستان چیتگر نبود آب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید