مرکز IT دانشگاه شهرکرد به مسائل دانشجویان درباره آموزش مجازی پاسخ می دهد

به گزارش مجله اندیشه، معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: مرکز IT دانشگاه جوابگوی مسائل دانشجویان در زمینه کلاس های مجازی است.

مرکز IT دانشگاه شهرکرد به مسائل دانشجویان درباره آموزش مجازی پاسخ می دهد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مشتاقی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی در سال تحصیلی جدید گفت: کلاس های آموزشی دانشگاه به صورت مجازی برگزار می گردد و زیر ساخت های آموزش مجازی نسبت به ترم قبل گسترش یافته است.

مشتاقی در ادامه بیان کرد: کلاس های آموزشی دانشگاه بیشتر به صورت آنلاین برگزار می گردد و برای اینکه دانشجویان در این زمینه مسئله ای نداشته نیازمند تجهیزاتی مانند افزایش پهنای باند و اینترنت ... بودیم که توانستیم این تجهیزات را به خوبی فراهم کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد توضیح داد: تا به امروز کلاس های مجازی به خوبی برگزار شده است البته ممکن است گاهی با قعطی اینترنت روبرو شویم که با یاری همکاران در بخش IT این مشکل برطرف شده است.

وی ادامه داد: مرکز IT دانشگاه جوابگوی مسائل دانشجویان در زمینه کلاس های مجازی است و همچنین برای سرعت بخشید به فرایند تیمی از دانشجویان تشکیل شده که مسائل آموزش مجازی را به مرکز IT اطلاع رسانی می نمایند و این مرکز مشکل دانشجویان در لحظه برطرف می نمایند.

مشتاقی در ادامه اضافه کرد: اگر دانشجویی به خاطر بیماری کرونا نتوانست در کلاس های آنلاین شرکت نمایند محتوای دروس ضبط می گردد ومی توانند به صورت آفلاین مشاهده نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد با اشاره به برگزاری کلاس های عملی دانشجویان گفت: در برخی از رشته ها دانشجویان به خاطر واحد های عملی باید در دانشگاه حضور داشته باشند کلاس های این دانشجویان با رعایت پروتکل بهداشتی در گروه های دو الی سه نفره برگزار می گردد.

وی در ادامه گفت: برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویانی که واحد های عملی در دانشگاه دارند اتاق ها به صورت انفرادی با رعایت پروتکل های بهداشتی در اختیار آن ها قرار دادیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1290

به "مرکز IT دانشگاه شهرکرد به مسائل دانشجویان درباره آموزش مجازی پاسخ می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز IT دانشگاه شهرکرد به مسائل دانشجویان درباره آموزش مجازی پاسخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید