مدرسه زمستانه مالکیت فکری برگزار می گردد

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدرسه زمستانه مالکیت فکری توسط کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری انستیتو پاستور ایران برگزار می گردد.

مدرسه زمستانه مالکیت فکری برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات کارشناسی ارشد در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

آموزش حوزه مالکیت فکری و به طور خاص پتنت هدف برگزاری این رویداد است که 3 تا 5 اسفندماه امسال در محل انستیتو پاستور ایران برگزار می گردد. همچنین آشنایی مخاطبان با مالکیت فکری با تأکید بر ثبت اختراع، آشنایی با مفاهیم ثبت اختراع برای کسانی که با این حوزه به صورت عملی دست وپنجه نرم می نمایند نیز در این مدرسه دنبال می گردد.

مخاطبان در این مدرسه فرایند ثبت اختراع را آموزش می بینند. معرفی و کار با موتور جستجوی Patent LENS، ساختار متن اختراع و شرایط نگارش پیش نویس متن، نحوه نگارش انواع ادعانامه همراه با مثال های عملی و فرایند ثبت اختراع داخلی و نحوه جستجوی پتنت های داخلی بعضی از محورهای برگزاری مدرسه زمستانه مالکیت فکری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 762

به "مدرسه زمستانه مالکیت فکری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه زمستانه مالکیت فکری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید