لیگ برتر فوتسال به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش مجله اندیشه، هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال روز آدینه با برگزاری 7 ملاقات به اتمام می رسد.

لیگ برتر فوتسال به ایستگاه پایانی رسید

هفته بیست و ششم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال روز آدینه 20 اسفند با انجام 7 ملاقات به اتمام خواهد رسید و رتبه تیم ها تعیین خواهد شد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که از 2 هفته قبل پیروز شده قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کند، روز آدینه بعد از بازی با چیپس کامل جام قهرمانی را بالای سر می برد. نماینده مشهد هم با 19 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته است.

تیم فوتسال مس سونگون قهرمان 4 دوره گذشته لیگ برتر که این فصل شانس قهرمانی را از دست داد، برای نایب قهرمانی کوشش می نماید. مسی ها تا قبل از بازی با شهروند 57 امتیازی هستند و در صورت پیروزی در این مسابقه 60 امتیازی خواهند شد و به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست پیدا خواهند کرد. از طرفی تیم فوتسال شهروند ساری که گفته می شد به علت تبانی انجام شده شده در بازی زندی بتن برابر راگای تهران حاضر به بازی مقابل مس سونگون نیست، فردا به تبریز سفر می نماید تا مقابل مس قرار بگیرد.

شاگردان محمود خوراکچی با 56 امتیاز در رده سوم قرار دارند. آن ها که در پی لغزش مس سونگون هستند در صورت پیروزی برابر سپاهان اصفهان و شکست مس سونگون مقابل شهروند ساری دوم خواهند شد و این تیم به جای مس به مقام نایب قهرمانی لیگ دست پیدا خواهد نمود. تیم فوتسال سپاهان اصفهان هم با 33 امتیاز در رده ششم جدول واقع شده است.

هر 2 تیم در کوشش هستند تا جایگاه خود را در جدول بهتر نمایند. شاگردان فرهاد کشاورز با 55 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و فولاد زرند ایرانیان هم با 31 امتیاز جایگاه هفتم جدول را به خود اختصاص داده است.

تیم فوتسال راگای تهران بعد از بردی که در بازی هفته گذشته مقابل زندی بتن کلاردشت به دست آورد، این هفته باید مقابل سن ایچ ساوه ای قرار بگیرد که این روز ها نوسانات زیادی در نتیجه گیری داشته است. راگا بعد از فزونی برابر زندی بتن 19 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. از طرفی شاگردان محسن حسن زاده در تیم فوتسال سن ایچ ساوه هم با 53 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند.

فرش آرا با 31 امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد و شاگردان رضا زرخانلی در تیم مجتمع فردوس قم هم با 25 امتیازی که کسب نموده اند در جایگاه دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

  • راگای تهران تبانی نموده است

تیم فوتسال ملی حفاری اهواز بعد از شکستی که هفته گذشته برابر شهروند ساری به دست آورد با 14 امتیاز سقوط خود را به دسته پایین تر قطعی کرد و بعد از 12 سال حضور در لیگ برتر فصل آبنده باید در لیگ دسته یک بازی کند. تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت هم که هفته گذشته برابر راگای تهران مغلوب شد، این هفته باید به مصاف ملی حفاری برود که از انگیزه بالایی برخوردار نیست. شاگردان رضا لک با 27 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارند.

با اعلام سازمان لیگ فصل تازه لیگ برتر فوتسال مردادماه سال آینده و بعد از مسابقات جام باشگاه های آسیا آغاز می گردد.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2106

به "لیگ برتر فوتسال به ایستگاه پایانی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال به ایستگاه پایانی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید